Reklama

Aktualności / Rzeszów

Kryzys wizerunkowy i media. Znamy temat i prelegentów Kongresu Public Relations 2018

Dodano: 04.01.2018 r.

Kryzys wizerunkowy i media. Znamy temat i prelegentów Kongresu Public Relations 2018 - Aktualności Rzeszów

fot. Materiały prasowe

RZESZÓW. W dniach 19 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Na jednej z największych branżowych imprez w Polsce rokrocznie pojawia się kilkuset uczestników.
 

Jak pokazał ostatni Kongres Profesjonalistów Public Relations, tematy związane z kryzysami wizerunkowymi cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Wskazują na to badania przeprowadzone w trakcie poprzedniej edycji kongresu. Respondenci uznali zarządzanie kryzysowe jako jedną z najważniejszych sfer zawodowych PR, oceniając ją na 4,69 w 5-stopniowej skali. Mając na uwadze tę opinię organizatorzy zadecydowali się na kontynuację tego tematu podczas kolejnej edycji.
 
Potrzebę tę potwierdzają głośne kryzysy, które elektryzowały w tym roku branżę PR. Wystarczy wspomnieć kłopoty wizerunkowe firmy Maspex w związku z reklamą napoju energetycznego Tiger, która w sposób obraźliwy odnosiła się do Powstania Warszawskiego. Kontrowersyjna grafika ukazała się 1 sierpnia w mediach społecznościowych. Reklama była szeroko komentowana przez jej odbiorców i wiązała się  ze stratami wizerunkowymi oraz finansowymi firmy Maspex. Ofiarą kryzysu stała się również spółka PGE, która do swojej reklamy wykorzystała wizerunek powstańca warszawskiego. Opinia publiczna zarzuciła firmie brak wyważenia przekazu oraz nietaktowne wykorzystanie tematyki patriotycznej w promocji.
 
- Pomimo, że wiedza na temat kryzysów stale rośnie, wciąż dochodzi do wizerunkowych lapsusów, w które czasami trudno uwierzyć. Co prawda nie zawsze można dokładnie przewidzieć, kiedy i z jakiego powodu pojawi się problem wizerunkowy, ale dysponując odpowiednią wiedzą można skutecznie mu zapobiegać oraz – gdy już do kryzysu dojdzie – niwelować jego negatywne skutki – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, organizator Kongresu.
 
Kongres Profesjonalistów PR to największe w Polsce wydarzenie dotyczące branży public relations. Od kilkunastu lat gromadzi on ponad 300 uczestników zainteresowanych kwestiami komunikacji instytucji z mediami. Jest on okazją do spotkania się i rozmowy na aktualne tematy w gronie dziennikarzy, rzeczników prasowych, marketingowców oraz praktyków PR z wieloletnim doświadczeniem. Wydarzenie wzbogacone jest również o panel warsztatów praktycznych. Aby wziąć udział w kolejnej edycji kongresu należy wysłać zgłoszenie. Przez najbliższe tygodnie obowiązuje cena promocyjna.
 
Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations.
 
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 18 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

 
Reklama

Tagi

Podziel się z innymi

Reklama

Wasze komentarze

Pozostalo znaków:
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się
Dodaj komentarz

Portal resinet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i wypowiedzi zamieszczanych przez internautów. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Reklama

Pozostałe aktualności

190 miejsc dla maluchów w nowym żłobku w Rzeszowie. Podpisano umowę z wykonawcą - Aktualności Rzeszów

190 miejsc dla maluchów w nowym żłobku w Rzeszowie. Podpisano umowę z wykonawcą

RZESZÓW. Prezydent Rzeszowa Konrad Fijołek podpisał umowę z firmą, która wybuduje nowy żłobek w Rzeszowie. Znajdzie się w nim ...

Dodatkowe rządowe pieniądze dla Rzeszowa na posiłki dla dzieci i czytelnictwo - Aktualności Rzeszów

Dodatkowe rządowe pieniądze dla Rzeszowa na posiłki dla dzieci i czytelnictwo

RZESZÓW. Rzeszów otrzyma ponad 2 mln zł dofinansowania na realizację programu  „Posiłek w szkole i w domu” or...

Jest umowa na drugi etap ul. Parkowej - Aktualności Rzeszów

Jest umowa na drugi etap ul. Parkowej

RZESZÓW. Lada dzień mają ruszyć prace przy budowie drugiego etapu ul. Parkowej oraz odcinka ul. Miłocińskiej. W czwartek podpisano um...

Otwarto Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne. To pierwsza taka placówka w Rzeszowie - Aktualności Rzeszów

Otwarto Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne. To pierwsza taka placówka w Rzeszowie

RZESZÓW. W środę w Rzeszowie odbyło się uroczyste otwarcie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego. To pierwsze takie miejsce w mieście. W ca...

1 kwietnia rusza sezon ogródkowy na rzeszowskim Rynku  - Aktualności Rzeszów

1 kwietnia rusza sezon ogródkowy na rzeszowskim Rynku

RZESZÓW. Lada dzień rozpocznie się sezon ogródkowy na rzeszowskim Rynku. Ogródki pozostaną tam do końca października....

Reklama

Nowe na portalu

Reklama

Najczęściej czytane

Reklama
Reklama
Partnerzy: