Reklama

Aktualności

Jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń w Rzeszowie dzięki Internetowi

Dodano: 26.02.2018 r.

Jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń w Rzeszowie dzięki Internetowi - Aktualności
W każdej branży ci którzy chcą być przed peletonem - muszą stale ćwiczyć i poszerzać swoją wiedzę.
To samo tyczy się agentów ubezpieczeniowych. Profesjonaliści z Rzeszowa zajmujący się sprzedażą ubezpieczeń, spotkali się 29 października na bezpłatnym szkoleniu.
Miejscem spotkania był Hotel Best Western Ferdynand.

 

Organizatorem sobotniego szkolenia był Marcin Kowalik, który pomaga fajnym firmom w marketingu internetowym i zwiększaniu sprzedaży.

Marcin Kowalik pomaga od kilku lat agentom ubezpieczeniowym właśnie w zwiększaniu sprzedaży, zdobywaniu klientów oraz w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi ułatwiających prowadzenie firmy.

Kilka lat temu jeszcze wspierał w pozyskiwaniu klientów przez Internet ubezpieczycieli Liberty Direct, Axa Direct oraz banki mBank, Santander, Bank Pocztowy, FM Bank. 

W przeszłości Marcin Kowalik prowadził też wykłady z marketingu internetowego na Uniwersytecie Szczecińskim, Politechnice Szczecińskiej, Uczelni Łazarskiego oraz dla organizacji IAB Polska.

Na co dzień wszyscy którzy są już po kursie na agenta ubezpieczeniowego jak przed nim, mogą znaleźć więcej przydatnych porad na blogu Marcina - marketingdla.pl. Blog ten jest subskrybowany już przez ponad 1500 agentów. Najlepszym tego przykładem jest dokument „50 sposobów na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych” do pobrania pod http://marketingdla.pl/50-porad-dla-agenta-ubezpieczeniowego/.

Ciekawych porad mówiących jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń, jak wykonywać zimne telefony, umawiać spotkania z klientami i zdobywać klientów z polecenia można też posłuchać w podcaście „Marketing dla agenta ubezpieczeniowego”. Marcin współpracuje też z Gazetą Ubezpieczeniową.

Ponad 2/3 klientów ubezpieczeniowych rozpoczyna swoją ścieżkę zakupową właśnie od Internetu. Warto więc będąc agentem ubezpieczeniowym uwzględnić właśnie aktywności marketingu internetowego, chcąc zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń.

Podczas szkolenia w którym wzięło udział kilkunastu doradców ubezpieczeniowych, Marcin Kowalik poruszył między innymi tematy:

  • Co to jest lead ubezpieczeniowy
  • Jak leady są zbierane przez Direct
  • Jak wygląda droga jaką przebywa klient od momentu zauważenia u siebie potrzeby ubezpieczeniowej (customer journey: zbieranie informacji, szukanie porad, zakup polisy, serwis po sprzedaży, szkoda)
  • Preferowane kanały kontaktu z ubezpieczycielem na różnych etapach “customer journey”
  • Gdzie klienci szukają informacji o ubezpieczeniach
  • Gdzie klienci dokonują zakupu ubezpieczenia
  • Gdzie klienci najczęściej chcą aby ich polisa była obsłużona
  • Gdzie klienci dokonują odnowień polisy
  • Gdzie klienci ubezpieczeniowi zgłaszają szkody
  • Od czego zależy jakość leadów ubezpieczeniowych
  • Jak wykorzystać momenty w życiu klienta przy sprzedaży ubezpieczeń
  • Sposób na pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia dla firm
  • Jak automatycznie zdobyć kontakty do nowo założonych firm
  • Sposób na pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia na życie
  • Sposób na pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia komunikacyjne
  • Pomiar działań marketingowych przez multiagencję lub agenta
  • Reputacja agenta
  • Telemarketing ubezpieczeń
  • Od czego zacząć w pozyskiwaniu klientów przez internet będąc agentem ubezpieczeniowym
  • Jak zdobywać klientów z polecenia
  • Co jest najważniejsze przy zimnych telefonach i przy umawianiu spotkań z klientami przez telefon

Pod koniec szkolenia agenci otrzymali dostęp do prezentacji ze szkolenia, oraz nagrania video.

W prezencie agenci dostali też kupony rabatowe na zakup kolejnych materiałów szkoleniowych - w tym na SzczytUbezpieczeniowy.pl (pierwszą internetową konferencję dla profesjonalistów ubezpieczeniowych, skupiającą w jednym miejscu 25 szkoleń video). 

Na spotkaniu agenci otrzymali też kupon rabatowy na kurs online „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń”.

Aby dowiedzieć się kiedy będzie planowane następne bezpłatne szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych w Rzeszowie, warto zostać członkiem grupy na Facebooku „Mistrzowie Marketingu i Sprzedaży Ubezpieczeń”.

 

Podziel się z innymi

Wasze komentarze

Pozostalo znaków:
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się
Dodaj komentarz

Portal resinet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i wypowiedzi zamieszczanych przez internautów. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Pozostałe aktualności

Opakowania i odpady opakowaniowe - bezpłatne szkolenie online

Szkolenie w formule online odbędzie się w dniu 21 października 2021 r. w godzinach od 9.00 do 14.00....

Dodano: 11.10.2021 | Komentarze: 0

Poprawa efektywności energetycznej czeka wszystkich przedsiębiorców

Rozmowa z Marcinem Trojnackim, Prezesem Zarządu EnMS Polska, niezależnym ekspertem ds. efektywności energetycznej....

Dodano: 29.09.2021 | Komentarze: 0

Mazda CX-5 przoduje w teście wytrzymałościowym na 100 000 kilometrów

Najwyższe oceny dla najlepiej sprzedającego się kompaktowego SUV-a: Mazda CX-5 znakomicie przeszła test wytrzymałościowy na 100 000 kilometrów przeprowadzony przez magazyn „AUTO BILD&rdqu...

Dodano: 28.09.2021 | Komentarze: 0

XXX Forum Ekonomiczne w Karpaczu. "Europa w poszukiwaniu przywództwa"

W dniach 7 – 9 września 2021 r. w Karpaczu odbywa się XXX Forum Ekonomiczne w Karpaczu. W wydarzeniu weźmie udział ponad 3000 gości z Europy, Azji Centralnej, USA. Hasłem przewodnim tegorocznej ...

Dodano: 07.09.2021 | Komentarze: 0

Zarządzanie energią i efektywność energetyczna szansą na poprawę pozycji na rynku

Koszt energii od zawsze stanowi składową oferowanej ceny produktu. Obniżanie kosztów energii zużywanej przez organizację to nie tylko korzystne umowy z dystrybutorami....

Dodano: 31.08.2021 | Komentarze: 0

Reklama
Partnerzy: