Reklama

Aktualności

O czym warto wiedzieć prowadząc firmowego fanpage

Dodano: 27.11.2016

O czym warto wiedzieć prowadząc firmowego fanpage - Aktualności
Promowanie firmy na Facebooku może okazać się kluczowym aspektem skutecznego e-marketingu. Dobrze prowadzony fanpage pozwala nie tylko kreować właściwy wizerunek marki lecz przede wszystkim budować relacje z potencjalnymi klientami.
Jak przekonuje specjalista do spraw marketingu William Holeksa z Digital Agency Internetum - media społecznościowe dają ogromny zasięg, a co za tym idzie niezliczone wręcz możliwości marketingowe. Jednakże aby w pełni korzystać z dobrodziejstw social media warto przygotować odpowiednią strategię działania.

Czy istnieje uniwersalny przepis na sukces?

Niestety, nie ma jednej uniwersalnej strategii prowadzenia firmowego profilu na Facebooku. Oczywiście są pewne podstawowe zasady, których należy przestrzegać w każdej branży, jednak to często przypadek decyduje o sukcesie danego fanpage. Niejednokrotnie zdarza się bowiem tak, że to właśnie randomowy, amatorski profil cieszy się większą popularnością wśród internautów, niż ten prowadzony przez specjalistów od PR-u i social media.

Jasno postawiony cel

Dzięki jasno sprecyzowanemu celowi działalności firmy na Facebooku możliwy staje się dobór właściwej strategii e-marketingowej. I tak na przykład inne działa będą konieczne w przypadku kreowania wizerunku firmy, inne zaś w nawiązywaniu trwałych relacji z potencjalnymi klientami (public ralations) czy w zwiększaniu świadomości marki.

Identyfikacja grupy docelowej

Bardzo istotnym aspektem efektywnego wykorzystania fanpage jako narzędzia promocji firmy w social media jest wnikliwa analiza grupy docelowej odbiorców. Research taki można przeprowadzić wykorzystując statystyki strony, dostępne w zakładce administracyjnej profilu lub stosując jedno z darmowych narzędzi do obsługi fanpage, takich jak na przykład Hootsiute czy Followerwonk. Znając już swoją grupę docelową można przygotować spersonalizowaną kampanię, która faktycznie zainteresuje potencjalnych klientów.

Negatywne treści na firmowym fanpage

W żadnym biznesie nie zdarza się 100% zadowolonych klientów. Zawsze znajdzie się ten jeden delikwent, który nie będzie usatysfakcjonowany z produktu czy usługi. Taka sytuacja często kończy się negatywną opinią na firmowym profilu w social mediach.
Najgorsze, co wówczas możemy zrobić, to usunięcie takiego komentarza. Klient poczuje się urażony, a niesmak i tak pozostanie. Niejednokrotnie zdarza się również tak, że klienci po wstawieniu negatywnej opinii, robią print screen, by wykorzystać go w razie skasowania wpisu. Wówczas sprawa nabiera jeszcze większego rozgłosu, na czym zwykle cierpi wizerunek firmy.
 
 
 

Podziel się z innymi

Wasze komentarze

Pozostalo znaków:
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się
Dodaj komentarz

Portal resinet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i wypowiedzi zamieszczanych przez internautów. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Pozostałe aktualności

Język angielski jako język międzynarodowy

Obecnie na świecie ludzie posługują się ponad 6 tysiącami różnych języków. Jednak od zarania dziejów ludzie zdawali sobie sprawę z konieczności stworzenia jednego, uniwersalnego j...

Dodano: 11.03.2019 | Komentarze: 0

PIT-36L, dla kogo?

Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną za prowadzenia działalności gospodarczej lub specjalnych działów produkcji rolnej opodatkowanej podatkiem liniowym i do 20 stycznia 2018 roku złożyłeś pisemne...

Dodano: 11.03.2019 | Komentarze: 0

Czym się kierować przy wyborze roweru damskiego?

Przy wyborze każdego roweru, także damskiego, obowiązują w zasadzie takie same zasady. Trzeba sprawdzić, jaki rozmiar ramy jest dla nas odpowiedni, i zdecydować, do czego tak naprawdę potrzebujemy row...

Dodano: 09.03.2019 | Komentarze: 0

Pożyczka w banku czy chwilówka?

Potrzeba pozyskania dodatkowych finansów rodzi konieczność zastanowienia się jak to zrobić i z jakiego źródła najlepiej zaczerpnąć....

Dodano: 06.03.2019 | Komentarze: 0

Step Records – historia opolskiej wytwórni

Step Records to jedna z największych i najbardziej popularnych wytwórni muzycznych w Polsce skupiająca się na szeroko pojętej muzyce rap....

Dodano: 03.03.2019 | Komentarze: 0

Fotorelacje z Rzeszowa

Zobacz inne fotorelacje
Reklama

Wasze opinie

Reklama

Ankieta

Jak często korzystasz z nowej wypożyczalni rowerów i skuterów blinkee.city?

Codziennie

Przynajmniej raz w tygodniu

Kilka razy w tygodniu

Nie korzystam z wypożyczalni

Głosuj Zobacz wyniki
Reklama
Partnerzy:
Drogi Użytkowniku!

Chcielibyśmy Państwa poinformować o tym, że w RESinet.pl szanujemy prywatność naszych Uzytkowników, a tym samym starannie zabezpieczamy Państwa dane osobowe. Szczegółowe informacje na temat tego, kto jest administratorem danych, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe oraz w jaki sposób wykorzystujemy piki cookie znajduj? się w naszej Polityce prywatności, z której dowiesz się między innymi o tzw. rozwi?zaniach opt-out, które umożliwiaj? określenie Twoich ustawień prywatności w trakcie korzystania z Internetu.

Ok, Rozumiem