#JestemNaBecieNaCa³ym¦wiecie, czyli dwunasta edycja InternetBeta w wersji online
Dodano: 18.09.2020 r.
fot. Materia³y prasowe
RZESZÓW. Choæ rok 2020 zaskoczy³ wszystkich i pokrzy¿owa³ ró¿ne plany, w rozk³adzie jazdy tegorocznych konferencji bran¿owych nie mog³o zabrakn±æ Bety. Kultowa konferencja tym razem odby³a siê w wersji online.
Konferencja inna ni¿ wszystkie
12. edycja konferencji InternetBeta, któr± zaplanowano na 16-17 wrze¶nia 2020, by³a wyj±tkowa. Niestety, mi³o¶nicy konferencji oraz corocznych, wrze¶niowych spotkañ w Kielnarowej k. Rzeszowa nie mogli w tym roku zobaczyæ siê na ¿ywo. Wymiana do¶wiadczeñ, rozmowy w kuluarach i wieczorny networking s± znakiem rozpoznawczym wydarzenia. Od dwunastu lat, wczesn± jesieni± w nowoczesnej siedzibie Wy¿szej Szko³y Zarz±dzania i Informatyki w Rzeszowie spotykaj± siê specjali¶ci z ró¿nych ¶rodowisk i bran¿ – m.in. internetowej, marketingowej, NGOs, start-upów czy nowych technologii. Po³o¿enie kampusu oraz otaczaj±ce go ³ono natury sprawiaj±, ¿e przez 3 dni wydarzenia nikt nie ucieka miêdzy prelekcjami na spotkania biznesowe, a korzysta z wszystkich mo¿liwo¶ci, jakie daje konferencja.
Niestety, pandemia pokrzy¿owa³a plany na ponowne spotkanie na Podkarpaciu i ch³oniêcie wiedzy przekazywanej przez specjalistów. Organizatorzy konferencji i #ludzieBety zadbali jednak o to, by – mimo nietypowych okoliczno¶ci – i w tym roku Beta mog³a siê odbyæ. Efektem tego by³a dwudniowa InternetBeta 2020 w wersji online, na któr± zarejestrowa³o siê ponad 700 osób!
W tym roku nie Kielnarowa, a… Meeting Application!
Uczestnicy tegorocznej edycji konferencji, która z racji swej formu³y tym razem by³a bezp³atna, mogli wzi±æ w niej udzia³ za pomoc± Meeting Application. Wystarczy³o pobraæ aplikacjê w wersji mobilnej lub desktopowej i za pomoc± niej do³±czyæ do wydarzenia. Dziêki temu ka¿dy móg³ byæ na Becie – na ca³ym ¶wiecie!
Na starcie wydarzenia £ukasz Bis powita³ wszystkich Betowiczów ze swojego centrum dowodzenia. Wysoki poziom wyst±pieñ narzuci³ wszystkim prezentuj±cym Pawe³ Tkaczyk, czyli Batman polskiego storytellingu, któremu to przypad³a w tym roku prezentacja otwieraj±ca Betê.
Program wydarzenia by³ naprawdê obfity i zosta³ skonstruowany tak, aby ka¿dy znalaz³ w nim tematy ciekawe dla siebie.
„Powiem szczerze – ba³em siê tegorocznej edycji Bety. Bo Beta to klimat, a klimat to ludzie. Fakt, ¿e nie mogli¶my zebraæ siê na wspólnej wymianie pogl±dów, prelekcja i afterparties w Kielnarowej, sprawia³, ¿e mia³em obawy czy uda siê utrzymaæ atmosferê, klimat kultowego przecie¿ wydarzenia. Moje obawy by³y zupe³nie nie uzasadnione. Agenda by³a naprawdê wysokich lotów – tematów by³o mniej, ale za to wyselekcjonowane pere³ki. Wiele te¿ bardzo ciekawych nie znalaz³o siê w agendzie, ale czas nie jest z gumy. Prelegenci nie zawiedli! Uczestnicy dopisali! Ca³a spo³eczno¶æ pokaza³a, ¿e Konferencja InternetBeta jest naprawdê wa¿na i powinna trwaæ mimo niesprzyjaj±cych warunków. Tegoroczna edycja by³a totalnie inna – widzê to chocia¿by po zmêczeniu, nie by³o biegania, ba! By³ nawet czas na to, ¿eby siê wyspaæ. Ale emocje zwi±zane z prelekcjami, zbijaniem wirtualnych pi±tek i samym zakoñczeniem Konferencji te same. Podsumujê prostymi s³owami: Do zobaczenia za rok!” [£ukasz Bis, CEO InternetBeta]
Dla ka¿dego co¶ dobrego
Jak co roku pojawi³y siê tematy jak najbardziej aktualne. Przewidziano wyst±pienia ekspertów omawiaj±cych zarówno kwestie bardziej techniczne, jak Google Analytics, dane, hosting, jak i prawo czy start-upy. Pojawi³y siê te¿ prezentacje na temat zaanga¿owania spo³ecznego, komunikacji czy przysz³o¶ci content marketingu.
Na wirtualnej scenie wydarzenia nie zabrak³o nazwisk, które od wielu lat pojawiaj± siê w agendzie Bety – takich jak Tkaczyk, Sadowski, Sala, Kozie³ czy Mi³kowski.
Wyst±pienia podczas pierwszego dnia dostarczy³y wiedzy na temat snu (Magdalena Komsta), content marketingu (Grzegorz Mi³kowski), prezentacji online (Kamil Kozie³), influencer marketingu (Kacper Zdunek), komunikacji marketingowej skierowanej do osób wysoko wra¿liwych (Magdalena Dani³o¶), monitoringu internetu (Miko³aj Winkiel) czy fenomenu gier (Karolina Ka³u¿yñska).
Drugi dzieñ zapewni³ za¶ dawkê inspiracji na temat tworzenia tre¶ci i generowania ruchu (Robert Marczak), pozyskiwania klientów za pomoc± LinkedIna (Adrian Gamoñ), zaanga¿owania spo³ecznego marek (Jacek Szlak) czy sklepów internetowych (Jakub Lisiecki). Prezentacja zamykaj±ca 12. edycjê Bety nale¿a³a do Micha³a Sadowskiego, który podzieli³ siê poradami na temat skutecznej komunikacji w biznesie i nie tylko.
Organizatorzy i partnerzy wydarzenia
Organizatorem tegorocznej edycji wydarzenia by³a – podobnie jak w innych latach - Wy¿sza Szko³a Informatyki i Zarz±dzania w Rzeszowi. W gronie partnerów technologicznych znale¼li siê Blue Cherry Studio, GetResponse , Meeting Application oraz mobitouch. Partnerami wydarzenia zostali za¶ Aeropolis - Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny, Big Thing, Brand24, Biuro Karier Wy¿szej Szko³y Informatyki i Zarz±dzania w Rzeszowie, CoffeeDesk, ContentHouse, cyber_Folks, Eactive, Feb, filmcloud, kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Prefactum, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego, sellizer oraz space wizard.
Patronat medialny nad wydarzenie sprawowali Fintek, Marketing przy kawie, Marketer+, SocialPress oraz Sprawny Marketing.
Reklama
¬ród³o: informacja prasowa