Rzeszów - Wtorek, 26.08.2025
Reklama

"Mobilny Urzędnik" pomaga załatwić sprawy bez wychodzenia z domu

Dodano:

Na zdjęciu pani Eugenia, mieszkanka Rzeszowa, którą odwiedził „Mobilny Urzędnik”, fot. Grzegorz Bukała/UM Rzeszowa
Na zdjęciu pani Eugenia, mieszkanka Rzeszowa, którą odwiedził „Mobilny Urzędnik”, fot. Grzegorz Bukała/UM Rzeszowa
RZESZÓW. Od 31 marca 2022 r. w Rzeszowie realizowany jest projekt pn. „Mobilny Urzędnik”. Dzięki usłudze, osoby o specjalnych potrzebach mogą załatwić sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu.

Usługa „Mobilny Urzędnik” polega na obsłudze spraw urzędowych na terenie Rzeszowa w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z usługi. Pracownik Urzędu Miasta Rzeszowa dostarczy potrzebne druki urzędowe, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie niezbędne dokumenty, a następnie zarejestruje je w urzędzie. (Wszelkie dokumenty wymagane do dołączenia w ramach procedury mieszkaniec ma obowiązek zgromadzić samodzielnie).

Z pomocy mogą skorzystać mieszkańcy o szczególnych potrzebach, którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Miasta Rzeszowa. Potrzebę załatwienia sprawy w ten sposób można zgłosić na dwa sposoby:

- telefonicznie dzwoniąc na Infolinię Urzędu Miasta Rzeszowa, pod numer tel. 1 77 88 99 00 (zgłoszenia można dokonać także za pośrednictwem członka rodziny, czy opiekuna) od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30-15.30.
Reklama
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – wysyłając zgłoszenie  na adres: mobilny.urzednik@erzeszow.pl

W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa oraz podać swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu. Tą drogą załatwiane są różne sprawy, od złożenia wniosku i wydania Ogólnopolskiej Karty Seniora, przez pomoc dla przedsiębiorców, po kwestie dotyczące wymiany i wydawania dowodu osobistego.

Zgłoszenia do „Mobilnego Urzędnika” są realizowane w środy i czwartki w godzinach od 9:00 do 14:00. Urzędnicy spotykają się z mieszkańcem w najbliższym dniu, w którym dostępny jest wolny termin. Obsługa mieszkańców w ten sposób jest bezpłatna.
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

4 mln wsparcia dla Podkarpackiego Centrum Innowacji. Grant dla projektu dot. walki z nowotworem

RZESZÓW. Łącznie do programu grantowego Podkarpackiego Centrum Innowacji zgłoszono 103 wnioski.

Rzeszów

Już dzisiaj pierwszy mecz Asseco Resovii na Podpromiu. Andrzej Kowal wraca do Rzeszowa

RZESZÓW. Dla rzeszowian będzie to pierwszy mecz przed własną publicznością.

Rzeszów

31 października policjanci rozpoczynają akcje „Znicz 2019”. Znamy szczegóły dot. organizacji ruchu

RZESZÓW. W czwartek, 31 października rzeszowscy policjanci przystąpią do akcji „Znicz 2019”.

Rzeszów

Niezwykle ambitny początek projektu Urban Lab Rzeszów

RZESZÓW. Czy w listopadzie czeka nas kolejna dawka smart wydarzeń?

Rzeszów

Asseco Resovia Rzeszów po zaciętym pojedynku przegrywa w meczu inauguracyjnym

RZESZÓW. Siatkarze Asseco Resovii Rzeszów po wyrównanym i zaciętym meczu przegrali w Katowicach z GKS-em 2:3.

Rzeszów

Lufthansa z rekordem na rzeszowskim lotnisku

RZESZÓW. O 60 proc. wzrosła liczba pasażerów korzystających z usług linii Lufthansa kursujących do stolicy Bawarii.

Rzeszów

Rzeszowianin pobiegnie z miasta innowacji do Gdańska. Akcja ma charakter charytatywny

RZESZÓW. Przed Pawłem Hanulakiem ponad 600 km do przebiegnięcia. 

Rzeszów

W Rzeszowie notuje się coraz więcej oszustw na BLIK-a

RZESZÓW. Rzeszowscy policjanci obserwują rosnącą liczbę oszustw, do których doszło wskutek nieuprawnionego wykorzystania kodów BLIK.

Reklama