Coroczne, rzeszowskie wydarzenie muzyczne pn. „Reggae nad Wisłokiem – Gramy dla klimatu” dołącza do grona liczących się festiwali, które mają swój oficjalny hymn. Rzeszowski Dom Kultury z okazji Międzynarodowego Dnia Reggae opublikował premierowyb teledysk do utworu „Reggae dla klimatu”. Autorem hymnu festiwalu jest rzeszowski zespół Boleo & Follow The Riddim, a zdjęcia do klipu powstały na miejskich bulwarach podczas jubileuszowej edycji wydarzenia.
31 maja 2025 roku tysiące mieszkańców Rzeszowa oraz miłośników jamajskich brzmień z całej Polski świętowało 10-lecie festiwalu „Reggae nad Wisłokiem – Gramy dla klimatu”. To jedno z największych wydarzeń muzycznych na Podkarpaciu zapisało się w historii wyjątkową edycją, na której wystąpili artyści aż z trzech kontynentów. Gwiazdą wieczoru był Gentleman – niemiecki wokalista, zaliczany do grona najpopularniejszych i najbardziej cenionych twórców reggae na świecie.
Jubileuszowa edycja była także okazją do powrotu artystów związanych z wieloletnią historią festiwalu. Wśród nich znalazł się rzeszowski zespół Boleo & Follow The Riddim, który swój pierwszy koncert zagrał właśnie na „Reggae nad Wisłokiem” w 2017 roku. Tym razem grupa wystąpiła w Rzeszowie już po raz czwarty, prezentując publiczności wyjątkowy utwór stworzony specjalnie na 10-lecie wydarzenia. Oficjalny hymn festiwalu – „Reggae dla klimatu” – po raz pierwszy zabrzmiał na żywo 31 maja podczas ich koncertu na bulwarach, natomiast premiera teledysku odbyła się 1 lipca z okazji Międzynarodowego Dnia Reggae.
„Reggae dla klimatu”, nawiązujące w swojej treści do proekologicznej misji festiwalu, zostało zarejestrowane w Jacob Sound Studio przez Jakuba Skibińskiego. Teledysk, którego autorem jest Tomasz Muskus, powstał podczas jubileuszowego festiwalu w Parku Kultury i Wypoczynku na rzeszowskich bulwarach. Za zdjęcia odpowiadali Tomasz Muskus oraz Adam Lęcznarowicz, a koordynacją całego projektu zajął się Daniel Czarnota z Rzeszowskiego Domu Kultury.
Klip możecie obejrzeć poniżej:
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz