Rzeszów - Środa, 01.10.2025
Reklama

Nie strzelaj w ciemno. Badaj potrzeby klientów zanim zaczniesz działać | Webinar dla innowatorów

Dodano: 12.08.2025 r. / Artykuł sponsorowany

Już 13 sierpnia (wtorek) w godz. 11:00–12:30 zapraszamy na bezpłatny webinar z Łukaszem Szymańskim, mentorem InnoStart Hub Polska oraz Head of Marketing and PR w Ideo Software.

Webinar jest otwarty dla wszystkich osób, które chcą:

  • dowiedzieć się, po co i jak badać potrzeby odbiorców,
  • unikać błędów na starcie projektowania produktów lub usług,
  • tworzyć rozwiązania oparte na rzeczywistych danych, a nie domysłach.

Czego się dowiesz?

  • Dlaczego badania potrzeb są kluczowe w procesie tworzenia innowacji?
  • Jakie metody badawcze warto znać, nawet jeśli nie jesteś badaczem?
  • Od czego zacząć, by zdobyć przydatne informacje od potencjalnych klientów?

Zapisz się tutaj:  https://webinar.getresponse.com/wgbRf/badaniepotrzeb/

Jeśli jesteś na początku drogi z pomysłem i chcesz uniknąć kosztownych błędów – ten webinar jest dla Ciebie.

Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Spotkania brokerskie - szansa na zdobycie nowych rynków

Ubiegły rok dla wielu przedsiębiorców przebiegł pod znakiem niepewności spowodowanej pandemią COVID-19.

Artykuł sponsorowany

Pit 37 – dla kogo?

Początek roku wielu osobom kojarzy się ze spływającymi od pracodawców drukami pit – 11 oraz oczywiście wizją rozliczeń.

Artykuł sponsorowany

Kolumny do kina domowego będą niezastąpione w tych 4 przypadkach. Sprawdzą się też u Ciebie?

Odpowiednio dobrane głośniki zestawione z wysokiej klasy telewizorem po prostu robią różnicę. To niezawodny sposób na stworzenie prywatnego, nowoczesnego i gwarantującego niezapomniane emocje centrum rozrywki... we własnym domu. Jak się okazuje, nie...

Artykuł sponsorowany

Volvo XC60 za 850 zł netto miesięcznie

Firma Volvo Car Poland uruchomiła ofertę specjalną obejmującą Volvo XC60 B4 w wersji Momentum za 850 zł netto miesięcznie. 

Artykuł sponsorowany

Nissan ponownie numerem 1 na rynku samochodów elektrycznych w Polsce

Nissan zakończył 2020 rok jako marka numer jeden w Polsce na rynku pojazdów elektrycznych. W raportowanym okresie sprzedaż bezemisyjnych modeli Nissana wzrosła aż o 120 proc. w porównaniu do 2019 r.

Artykuł sponsorowany

Nowe prawo zamówień publicznych wchodzi w życie

Z dniem 1 stycznia 2021 weszły w życie przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zmiany, które wprowadziła, są odpowiedzią na .zidentyfikowane kluczowe problemy sektora MŚP w zakresie...

Artykuł sponsorowany

Nowy Nissan Qashqai - gama zelektryfikowanych jednostek napędowych przenosi najpopularniejszego w Europie crossovera w przyszłość

Nowy Nissan Qashqai będzie dostępny z unikatową gamą jednostek napędowych, które gwarantują dynamikę, wysoką kulturę pracy oraz niskie zużycie paliwa.

Artykuł sponsorowany

Co czeka polskich przedsiębiorców w 2021 roku

Co czeka polskich przedsiębiorców działających na europejskich rynkach po roku recesji wywołanej pandemią COVID-19? 

Reklama