Rzeszów - Sobota, 23.08.2025
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Kolejne inwestycje kolejowe na Podkarpaciu

PODKARPACIE. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowy na realizacje kolejnych inwestycji w województwie podkarpackim w ramach rządowego programu przystankowego. Ich wartość to ponad 12,5 mln zł.

Podkarpacie

Silny wiatr na Podkarpaciu. Blisko 500 interwencji strażaków

PODKARPACIE. W ciągu czterech dni podkarpaccy strażacy podjęli blisko pół tysiąca interwencji przy usuwaniu skutków silnie wiejącego wiatru w regionie. Na szczęście nikt nie został ranny.

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Blisko 300 zakażeń, 7 zgonów [22.02.2022]

PODKARPACIE. W porannym raporcie Ministerstwa Zdrowia, województwo podkarpackie po raz kolejny znalazło się na ostatniej pozycji pod względem liczby nowych zakażeń w kraju.

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Ponad 150 zakażeń, brak zgonów [21.02.2022]

PODKARPACIE. W porannym raporcie Ministerstwa Zdrowia, województwo podkarpackie znalazło się na ostatniej pozycji pod względem liczby nowych zakażeń w kraju. 

Podkarpacie

56-letni mężczyzna przygnieciony przez ciągnik. Zmarł w szpitalu

PODKARPACIE. Policjanci z Kolbuszowej wyjaśniają okoliczności wypadku, do którego doszło w Przedborzu. 56-mężczyzna został przygnieciony przez ciągnik. Poszkodowany zmarł w szpitalu.

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Ponad 400 zakażeń, 33 zgony [18.02.2022]

PODKARPACIE. Ministerstwo Zdrowia potwierdziło 444 zakażenia koronawirusem na Podkarpaciu, w tym 56 ponownych zakażeń.

Podkarpacie

Ponad 100 interwencji podkarpackich strażaków. "Na szczęście nikt nie został ranny"

PODKARPACKIE. 104 razy wyjeżdżali podkarpaccy strażacy do usuwania skutków silnego wiatru jaki od wczoraj wieje w naszym regionie.

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Ponad 500 zakażeń, dużo zgonów [17.02.2022]

PODKARPACIE. W porannym raporcie Ministerstwa Zdrowia, województwo podkarpackie znalazło się na ostatniej pozycji pod względem liczby nowych zakażeń w kraju.

Reklama