Rzeszów - Czwartek, 11.09.2025
Reklama

Asseco Resovia Rzeszów pokonuje GKS Katowice w pierwszym spotkaniu

Dodano: 02.04.2019 r.

fot. Asseco Resovia Rzeszów
fot. Asseco Resovia Rzeszów
RZESZÓW. W pierwszym pojedynku o 7. miejsce w PlusLidze w sezonie 2018/19 zwycięstwo odnieśli rzeszowianie. Statuetkę MVP otrzymał Thibault Rossard. Rewanż 6 kwietnia w Katowicach.

Poniedziałkowe spotkanie lepiej otworzyli katowiczanie, którzy dzięki skutecznym blokom zbudowali sobie pięciopunktową przewagę (2:7). Seria zagrywek Kawiki Shojiego przysporzyła sporo problemów przyjmującym rywali i dałą wynik 7:8. Po chwili w polu serwisowym zameldował się Thibault Rossard dając pierwsze prowadzenie rzeszowskiej drużynie (12:10). Od tego momentu na parkiecie trwała wyyrównana walka punkt za punkt (17:17). Przy wyniku 21:21 w polu zagrywki pojawił się David Smith, dzięki któremu gospodarze odskoczyli na dwa „oczka”. Do końca partii inicjatywy nie oddali rzeszowianie, a decydujący punkt padł po ataku Bartłomieja Lemańskiego (25:22).

Początek drugiej odsłony był wyrównany, a zespoły wymieniały się mocnymi atakami (6:6). Po raz kolejny z serwisami amerykańskiego rozgrywającego nie radzili sobie zawodnicy GKS-u, dzięki czemu rosła przewaga gospodarzy (9:6). Z minuty na minutę powiększała się przewaga rzeszowskiej drużyny (15:11). Nie do zatrzymania na środku siatki byli Bartłomiej Lemański i David Smith pewnie kończąc swoje akcje (19:14). W końcówce lepiej spisywali się podopieczni Gheorghe Cretu, którzy cieszyli się z wygranej w drugiej odsłonie po ataku Jakuba Jarosza (25:18).
Reklama
Trzeci set, podobnie jak poprzedni, rozpoczął się od walki punkt za punkt (8:8). W kolejnych minutach utrzymywał się wynik remisowy (14:14). Dopiero wejście w pole serisowe Thibaulta Rossarda i seria kontrataków Rafała Buszka dały dwa „oczka” przewagi rzeszowianom (16:14). Systematycznie rosło prowadzenie Asseco Resovii. Pewnie swoje akcje kończyli Jakub Jarosz i Bartłomiej Lemański (20:16), proste błędy popełniali z kolei katowiczanie. Ostatnie piłki spotkania należały do zespołu Asseco Resovii, który pewnie wygrał 3:0.

Drugie spotkanie rozegrane zostanie w hali Szopienice, 6 kwietnia o godz. 20:30. Ewentualny trzeci mecz odbędzie się w stolicy Podkarpacia.

Źródło: Asseco Resovia Rzeszów
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Bezrobotni mogą otrzymać dotację na założenie firmy

RZESZÓW. PUP w Rzeszowie ogłosił kolejną edycję naboru wniosków ws. dofinansowań na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Można otrzymać nawet 20 tys. zł wsparcia.

Rzeszów

Różowa sobota w Rzeszowie. Bezpłatne badania i konsultacje dla kobiet

​RZESZÓW. W sobotę 23 października w KSW nr 1 w Rzeszowie wszystkie chętne kobiety będą mogły skorzystać z bezpłatnych badań piersi w ramach tzw. różowego października.

Rzeszów

Powstaną kolejne przejścia dla pieszych w powiecie rzeszowskim

W przyszłym roku Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie wykona kolejnych pięć przejść dla pieszych w czterech miejscowościach powiatu. Pieniądze na ten cel udało się pozyskać w naborze uzupełniającym z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Rzeszów

Znamy listę zadań do realizacji w ramach RBO na 2022 r.

RZESZÓW. Dzisiaj poznaliśmy zwycięzców przyszłorocznej edycji Rzeszowskiego Budżetu Obywatelskiego. Środki o łącznej wartości 8,2 mln w ramach trzech kategorii otrzyma 37 inicjatyw. Na projekty padło rekordowo dużo głosów.

Rzeszów

Zdemontowano inteligentną wiatę przystankową przy ul. Lisa Kuli. Powróci za kilka dni

RZESZÓW. Wiata będzie prezentowana podczas targów Smart City Expo. Zastąpi ją tymczasowy przystanek.

Rzeszów

Uniwersytet Rzeszowski wyróżniony w konkursie Lodołamacze 2021

RZESZÓW. Podczas XVI edycji konkursu Lodołamacze 2021 Uniwersytet Rzeszowski został dwukrotnie nagrodzony. Laureaci konkursu to pracodawcy przełamujący stereotypy i uprzedzenia wobec osób z niepełnosprawnościami.

Rzeszów

Rusza kolejna edycja akcji profilaktycznej "Rak a Zdrowie"

RZESZÓW. ZOZ nr 2 w Rzeszowie zaprasza Panie w wieku 50-69 lat na profilaktyczne badania mammograficzne w ramach VIII edycji kampanii „RAK a ZDROWIE”.

Reklama