RZESZÓW. Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów zdobył tytuł Laureata Programu Najwyższa Jakość Quality International 2025 oraz Złote Godło QI 2025 w kategorii QI SERVICES. Wyróżnienie przyznano za usługę obsługi samolotów pasażerskich i cargo oraz usługę obsługi pasażerów (ground handling).
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 27 listopada 2025 roku w Międzyzdrojach podczas Gali finałowej Programu QI 2025, połączonej z Europejskim Forum Biznesu 2025.
Kapituła Programu jednogłośnie zdecydowała o przyznaniu nagrody dla podrzeszowskiego lotniska. Szczególnie wysoko oceniono działania związane z wdrażaniem i promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach funkcjonowania lotniska.
"Otrzymanie tytułu Laureata oraz Złotego Godła QI w kategorii QI SERVICES jest dla nas potwierdzeniem, że obrany kierunek rozwoju i dbałość o najwyższe standardy obsługi pasażerów oraz operacji lotniczych przynoszą wymierne efekty. To wyróżnienie dowodzi, że Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka konsekwentnie buduje swoją pozycję jako nowoczesne lotnisko, które stawia na jakość usług i profesjonalizm zespołu. Nagroda ta jest również zobowiązaniem do dalszego doskonalenia naszej oferty i spełniania oczekiwań pasażerów oraz partnerów biznesowych" – powiedział Adam Hamryszczak, Prezes Zarządu Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów.
O Programie Quality International
Program Najwyższa Jakość Quality International obchodzi swoją 19. edycję. Inicjatywa promuje wielowymiarową jakość, honorując podmioty w trzech głównych kategoriach: Produkt, Usługi i System Zarządzania. Program skupia organizacje, które konsekwentnie utrzymują najwyższe standardy jakości w swojej działalności.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz