Rzeszów - Sobota, 13.09.2025
Reklama

Udogodnienia dla mieszkańców w Punktach Obsługi Urzędu Miasta

Dodano: 18.04.2024 r.

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. Miasto uruchomiło nowoczesny system, który ma usprawnić pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w czterech rzeszowskich galeriach handlowych: Galerii Rzeszów, Nowy Świat, Plaza i Millenium Hall.
 
Sprawy jakie mieszkancy mogą załatwić w Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach to m.in. wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system który wdrożono, ma usprawnić załątwianie spraw urzędowych oraz wspomoc klientow w ich obsłudze na każdym etapie kontaktu z urzędem. Oczekiwania na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie ma być krótsze.
 
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
 
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi. 
Reklama
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
 
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
 
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Linia nr 50 nie zostanie przywrócona. Powodem są problemy na jednym z remontowanych odcinków

RZESZÓW. W związku z przeciągającymi się pracami na jednym z odcinków, mieszkańcy Zalesiu muszą uzbroić się w cierpliwość.

Rzeszów

Co dalej z wiaduktem łączącym ul. Hoffmanowej z ul. Wyspiańskiego?

RZESZÓW. Pojawiła się koncepcja zakładająca przejazd od ul. Pułaskiego.

Rzeszów

2 września zamykają przejazd pod wiaduktem na ul. Batorego. Sprawdź zmiany w komunikacji miejskiej

RZESZÓW. Od 2 września przejazd pod wiaduktem na ul. Batorego będzie niedostępny dla kierowców. 

Rzeszów

Trzy firmy chcą dostarczyć dla Rzeszowa 40 autobusów. Jest szansa na podpisanie umowy

RZESZÓW. Jest jedna oferta, która odpowiada wymaganiom finansowym ratusza.

Rzeszów

Teren w rejonie ul. Lawendowej i ul. Daliowej uratowany przed zabudową

RZESZÓW. Zagospodarowanie przewiduje tereny zielone i tak też pozostanie.

Rzeszów

ZTM przywraca kursowanie autobusu linii nr 50 na Zalesiu

RZESZÓW. Od 2 września br. przywrócona zostaje linia nr 50 na os. Zalesie.

Rzeszów

Jest zgoda na zamianę działek z deweloperem. Andrzej Dec: „Znowu Hartbex dostanie znacznie więcej”

RZESZÓW. Łącznie miasto oddało 3,3 ha terenu, natomiast Hartbex przekazał 2,6 ha.

Reklama