Dodano: 27.03.2024 r.
Telefonia IP opiera się na technologii VoIP (Voice over Internet Protocol), co oznacza, że dane głosowe są przesyłane przez Internet. Taka telefonia ma wiele zalet, szczególnie dla centrum kontaktowych.
Wdrażając telefonię IP, firma oszczędza pieniądze. W porównaniu z tradycyjnymi systemami telefonicznymi technologia IP może znacznie obniżyć koszty, w tym:
Dużą zaletą telefonii IP jest mobilność, czyli możliwość tworzenia zdalnych centrum kontaktowych. Telefonia działa wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu i nie wiąże pracownika z biurem.
Jedną z zalet telefonii IP jest elastyczność i skalowalność, co oznacza możliwość dostosowania do nowych potrzeb w miarę rozwoju lub zmian procesów firmy. Można łatwo zmienić lub rozszerzyć funkcjonalność, podłączyć więcej pracowników, przebudować logikę automatyzacji procesów.
Poza podstawową funkcją dzwonienia telefonia IP oferuje szereg dodatkowych funkcji, których zastosowanie zwiększa wygodę i efektywność centrum kontaktowego. Są to:
Nowoczesne technologie oferują wysoką jakość komunikacji ― czysty dźwięk i niezawodne połączenia ― w porównaniu z tradycyjnymi systemami telefonicznymi. Niektórzy dostawcy telefonii IP, tacy jak Ringostat, gwarantują nieprzerwaną łączność nawet w przypadku awarii Internetu lub zasilania.
Telefonia IP zapewnia wymagany poziom bezpieczeństwa i ochrony danych klientów dzięki niezawodnym serwerom, kontroli dostępu i szyfrowaniu danych.
Wśród firm, które wdrożyły wirtualną telefonię IP są przedsiębiorstwa z różnych sektorów: medycyny, budownictwa, edukacji i produkcji. Niektóre z nich posiadają własne call center, a zastosowanie funkcjonalnej i niezawodnej technologii IP pomogło poprawić efektywność pracy.
Na przykład firma naprawcza Regeneruj odbiera trzy razy więcej połączeń bez zmiany liczby pracowników.
Kluczowe wymagania każdego centrum kontaktowego to bezpieczeństwo, jakość, funkcjonalność, wygoda i opłacalność. Telefonia wirtualna spełnia wszystkie te warunki, a nawet więcej.
W przyszłości możliwości telefonii zostaną wzbogacone o sztuczną inteligencję. Już teraz niektórzy dostawcy usług komunikacyjnych, tacy jak Ringostat, oferują sztuczną inteligencję wbudowaną w telefonię IP, która analizuje połączenia, udziela wskazówek menedżerom i raportuje jakość pracy.
Portal resinet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i wypowiedzi zamieszczanych przez internautów. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
RZESZÓW. Barwny korowód, występy zespołów, warsztaty, zawody i wiele więcej atrakcji przygotowano z okazji tegorocznych obchodów „Dnia osób z niepełnosprawnośc...
Dodano: Wczoraj | Komentarze: 0
RZESZÓW. W budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Lwowskiej w Rzeszowie odnowione zostały sale lekcyjne, świetlica oraz inne pomieszczenia. Renowacja była możliwa dzięki środkom p...
Dodano: 02.05.2024 | Komentarze: 0
PODKARPACIE. Policjanci rozpoczęli działania związane z długim weekendem majowym. Na drogach regionu będzie więcej policyjnych patroli. Mundurowi zadbają m.in. o płynność ruchu i bezpieczeństwo podr&o...
Dodano: 30.04.2024 | Komentarze: 0
RZESZÓW. 1 maja 2024 r. Rzeszów będzie świętował 20 lat Polski w Unii Europejskiej. Z tej okazji na rzeszowskim Rynku pojawi się m.in. słodki poczęstunek w postaci tortu. Wydarzenie rozp...
Dodano: 30.04.2024 | Komentarze: 0
RZESZÓW. 24-letni mieszkaniec Rzeszowa został oszukany przez osobę podającą się za pracownika banku. Mężczyzna stracił swoje oszczędności w wysokości 50 tys. zł....
Dodano: 30.04.2024 | Komentarze: 0
Reklama
|