Rzeszów - Piątek, 14.11.2025
Reklama

W Millenium Hall powstają dwa nowe lokale gastronomiczne. Tych marek jeszcze w Rzeszowie nie było

Dodano: 13.11.2025 r. / Redakcja

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl

W centrum kulturalno-handlowym Millenium Hall powstają nowe lokale gastronomiczne - konkurencja dla popularnych sieci McDonald’s oraz KFC. Po raz pierwszy w Rzeszowie pojawią się: Burger King oraz Popeyes. Obydwa lokale znajdą się na II poziomie, w strefie food court.

Wyjątkowy smak grillowanej wołowiny ze świeżymi warzywami

Stoisko Burger King zlokalizowane będzie bliżej Multikina i powstanie w miejscu, gdzie do niedawna mieścił się lokal pierogarni Wałek i Stolnica (ten przeniósł się kilkanaście metrów dalej). Zajmie lokal o powierzchni blisko 70 m2.

Otwarcie Burger Kinga zapowiadane jest na grudzień, ale kiedy dokładnie, jeszcze nie wiadomo. - Wszystko zależy jak potoczą się prace - wyjaśnia Oliwia Ciechanowska, specjalista ds. marketingu Rex Concepts CEE, spółki odpowiedzialnej za rozwój marek Popeyes i Burger King w Europie Środkowo-Wschodniej.

Burger King istnieje już na Rynku ponad 50 lat. Specjalizuje się w robieniu grillowanych na ogniu burgerów. - Grillowana wołowina to jest to, co wyróżnia nasze burgery. Warzywa kroimy na miejscu, dzięki czemu są świeże i soczyste. Co więcej proponujemy świetną wartość w stosunku do ceny - podkreśla Oliwia Ciechanowska.

Klienci lokalu mają możliwość samodzielnego skomponowania swojego burgera według zasady „Have it Your Way”.

W menu Burger Kinga można znaleźć klasyczne pozycje, takie jak Whopper, Double Cheeseburger czy Chicken Royale, a także różnorodne dodatki, desery i napoje.

Z okazji otwarcia, pierwsze 100 osób otrzyma darmowego Whoppera, czyli flagowego burgera Burger Kinga. Sieć rozda również 3 vouchery uprawniające ich posiadacza do zjedzenia Whoppera za darmo przez cały pierwszy rok działalności restauracji.

W dniu otwarcia, klienci lokalu będą mogli również skorzystać ze strefy retro gier, której będzie można wygrać gadżety marki Burger King.

Kurczak w stylu luizjańskim w przystępnej cenie

Z kolei Popeyes zajmie powierzchnię po Makarunie, w środkowej części foodcourt’u, pomiędzy KFC a Sevi Kebab.

Ta amerykańska sieć fast food specjalizuje się w daniach z kurczaka w stylu luizjańskim. W Polsce marka zadebiutowała w 2023 roku i szybko zyskała popularność dzięki charakterystycznym kanapkom, takim jak Chicken Sandwich czy Deluxe, które kosztują od około 19 do 25 zł. W menu znajdują się także pikantne stripsy Chicken Tenders, nuggets Fillet Nuggets oraz frytki Cajun.

Obecnie Popeyes ma w Polsce ponad dwadzieścia lokali, m.in. w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. A już wkrótce planuje otworzyć kolejne, w tym m.in. w Rzeszowie.

Otwarcie lokalu w Millenium Hall, podobnie jak Burger Kinga, ma odbyć się jeszcze tej jesieni.

Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Aktualności

Degustacja cydrów ze świata

Pizzeria Dexter wspólnie ze sklepem Cydria, organizuje spotkanie podczas którego będzie można skosztować różnych rodzajów cydru ze świata.

Aktualności

Nowo powstała restauracja aRoma zaprasza na wielkie otwarcie

Otwarcie już w najbliższa sobotę, 28 kwietnia.

Aktualności

Promocje tygodnia w Starym Browarze Rzeszowskim

Od poniedziałku do niedzieli w Starym Browarze Rzeszowskim czekają na Was wyjątkowe promocje.

Aktualności

W Zupabarze nie wieje nudą. To już czwarte menu

Właściciele postanowili, że co tydzień w ich lokalu będzie inne menu składające się z sześciu zup. A co na nas czeka w tym tygodniu?

Aktualności

Chcesz aby Twój lokal pojawił się w naszym serwisie?

Prowadzisz restaurację, pizzerię, bar, kawiarnię lub inny lokal gastronomiczny?

Aktualności

Darmowe pączki i kawa w Stolarni

Stolarnia już 28 lutego będzie rozdawać pączki zupełnie za darmo.

Aktualności

Zupa tajska, wegańska curry... Rozgrzewające zupki na chłodne dni w Zupabarze

Menu w tym tygodniu idealnie dopasowane jest do pogody - znajdziecie tam zupę tajską i wegańską curry - obie ze sporą ilością imbiru i chilli, które jak wiadomo doskonale rozgrzewają

Reklama