W centrum kulturalno-handlowym Millenium Hall powstają nowe lokale gastronomiczne - konkurencja dla popularnych sieci McDonald’s oraz KFC. Po raz pierwszy w Rzeszowie pojawią się: Burger King oraz Popeyes. Obydwa lokale znajdą się na II poziomie, w strefie food court.
Wyjątkowy smak grillowanej wołowiny ze świeżymi warzywami
Stoisko Burger King zlokalizowane będzie bliżej Multikina i powstanie w miejscu, gdzie do niedawna mieścił się lokal pierogarni Wałek i Stolnica (ten przeniósł się kilkanaście metrów dalej). Zajmie lokal o powierzchni blisko 70 m2.
Otwarcie Burger Kinga zapowiadane jest na grudzień, ale kiedy dokładnie, jeszcze nie wiadomo. - Wszystko zależy jak potoczą się prace - wyjaśnia Oliwia Ciechanowska, specjalista ds. marketingu Rex Concepts CEE, spółki odpowiedzialnej za rozwój marek Popeyes i Burger King w Europie Środkowo-Wschodniej.
Burger King istnieje już na Rynku ponad 50 lat. Specjalizuje się w robieniu grillowanych na ogniu burgerów. - Grillowana wołowina to jest to, co wyróżnia nasze burgery. Warzywa kroimy na miejscu, dzięki czemu są świeże i soczyste. Co więcej proponujemy świetną wartość w stosunku do ceny - podkreśla Oliwia Ciechanowska.
Klienci lokalu mają możliwość samodzielnego skomponowania swojego burgera według zasady „Have it Your Way”.
W menu Burger Kinga można znaleźć klasyczne pozycje, takie jak Whopper, Double Cheeseburger czy Chicken Royale, a także różnorodne dodatki, desery i napoje.
Z okazji otwarcia, pierwsze 100 osób otrzyma darmowego Whoppera, czyli flagowego burgera Burger Kinga. Sieć rozda również 3 vouchery uprawniające ich posiadacza do zjedzenia Whoppera za darmo przez cały pierwszy rok działalności restauracji.
W dniu otwarcia, klienci lokalu będą mogli również skorzystać ze strefy retro gier, której będzie można wygrać gadżety marki Burger King.
Kurczak w stylu luizjańskim w przystępnej cenie
Z kolei Popeyes zajmie powierzchnię po Makarunie, w środkowej części foodcourt’u, pomiędzy KFC a Sevi Kebab.
Ta amerykańska sieć fast food specjalizuje się w daniach z kurczaka w stylu luizjańskim. W Polsce marka zadebiutowała w 2023 roku i szybko zyskała popularność dzięki charakterystycznym kanapkom, takim jak Chicken Sandwich czy Deluxe, które kosztują od około 19 do 25 zł. W menu znajdują się także pikantne stripsy Chicken Tenders, nuggets Fillet Nuggets oraz frytki Cajun.
Obecnie Popeyes ma w Polsce ponad dwadzieścia lokali, m.in. w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. A już wkrótce planuje otworzyć kolejne, w tym m.in. w Rzeszowie.
Otwarcie lokalu w Millenium Hall, podobnie jak Burger Kinga, ma odbyć się jeszcze tej jesieni.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz