Rzeszów - Wtorek, 17.06.2025
Reklama

Eobuwie.pl oraz MODIVO uruchamiają w Rzeszowie wspólny koncept

Dodano:

Eobuwie.pl to znany mieszkańcom Rzeszowa brand, którego sklep stacjonarny był już obecny w Galerii Rzeszów. Spółka wraca z konceptem w nowej odsłonie. 27. stycznia ponownie otwarto salon, tym razem wspólnie z ofertą MODIVO.

Na kupujących czeka m.in. 20 000 produktów dostępnych od ręki, pełna oferta online, a także możliwość skorzystania z popularnych usług: esize.me (skaner umożliwia właściwe dopasowanie obuwia) oraz Reserve&Collect (ang. zarezerwuj i odbierz). Jeszcze w styczniu uruchomiona zostanie usługa Same Day Delivery, czyli dostawy tego samego dnia na terenie Rzeszowa, nawet w 3 godziny. Na miejscu w zakupach pomaga robot humanoidalny Pepper.

- Na klientów czeka wiele nowoczesnych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na ich doświadczenia zakupowe. Nasza spółka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów w zakresie nowoczesnego podejścia do zakupów, stąd decyzja o modernizacji wnętrza, rozszerzeniu oferty i ponownego otwarcia. Cieszymy się, że po krótkiej przerwie powracamy na podkarpacką mapę handlową - mówi Aleksandra Tomalska, dyrektor ds. retail eobuwie.pl. 
Reklama
W rzeszowskim salonie, który zajmuje niemal 900 metrów kwadratowych, postawiono na pełną digitalizację. Do dyspozycji klientów oddano 44 stanowiska z tabletami i 3 interaktywne przymierzalnie, w których umożliwiono m.in. sterowanie oświetleniem oraz zamawianie kolejnych rozmiarów i produktów.

Oferta MODIVO będzie dostępna w ramach usługi Reserve&Collect. W praktyce oznacza to, że klient przegląda produkty online lub w aplikacji MODIVO, a następnie wybrane produkty zamawia do sklepu, gdzie może je przymierzyć i zapłacić tylko za te, które wybrał. O skompletowaniu zamówienia klient jest informowany powiadomieniem SMS. W takim przypadku dostawa zajmuje do dwóch dni roboczych. Cały proces - odebranie zamówienia, przemierzenie, zwrot - odbywa się w jednym miejscu, bez dodatkowych opłat. Do momentu zakupu klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.

W dniu otwarcia (27.01.2022) na klientów czekały specjalne akcje rabatowe, niespodzianki dla dzieci, wirtualna fotobudka INSTAX oraz muzyka na żywo.

 
Źródło: Art. zewnętrzny
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Kolumny do kina domowego będą niezastąpione w tych 4 przypadkach. Sprawdzą się też u Ciebie?

Odpowiednio dobrane głośniki zestawione z wysokiej klasy telewizorem po prostu robią różnicę. To niezawodny sposób na stworzenie prywatnego, nowoczesnego i gwarantującego niezapomniane emocje centrum rozrywki... we własnym domu. Jak się okazuje, nie...

Artykuł sponsorowany

Volvo XC60 za 850 zł netto miesięcznie

Firma Volvo Car Poland uruchomiła ofertę specjalną obejmującą Volvo XC60 B4 w wersji Momentum za 850 zł netto miesięcznie. 

Artykuł sponsorowany

Nissan ponownie numerem 1 na rynku samochodów elektrycznych w Polsce

Nissan zakończył 2020 rok jako marka numer jeden w Polsce na rynku pojazdów elektrycznych. W raportowanym okresie sprzedaż bezemisyjnych modeli Nissana wzrosła aż o 120 proc. w porównaniu do 2019 r.

Artykuł sponsorowany

Nowe prawo zamówień publicznych wchodzi w życie

Z dniem 1 stycznia 2021 weszły w życie przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zmiany, które wprowadziła, są odpowiedzią na .zidentyfikowane kluczowe problemy sektora MŚP w zakresie...

Artykuł sponsorowany

Nowy Nissan Qashqai - gama zelektryfikowanych jednostek napędowych przenosi najpopularniejszego w Europie crossovera w przyszłość

Nowy Nissan Qashqai będzie dostępny z unikatową gamą jednostek napędowych, które gwarantują dynamikę, wysoką kulturę pracy oraz niskie zużycie paliwa.

Artykuł sponsorowany

Co czeka polskich przedsiębiorców w 2021 roku

Co czeka polskich przedsiębiorców działających na europejskich rynkach po roku recesji wywołanej pandemią COVID-19? 

Artykuł sponsorowany

Volvo Cars podsumowuje sprzedaż w 2020 roku pierwsza połowa roku ciężka, druga - rekordowo dobra

Pandemia koronawirusa skutecznie uniemożliwiła nam pobicie kolejnego rekordu sprzedaży. Mimo spowolnienia gospodarczego, nasza marka wyszła z tego okresu obronną ręką.

Artykuł sponsorowany

18. urodziny E. Leclerc w Rzeszowie

Rzeszowski sklep E.Lecrerc świętuje w tym roku 18 urodziny. Z okazji tego jubileuszu dla swoich klientów przygotował dwuetapowy konkurs.

Reklama