Rzeszów - Wtorek, 17.06.2025
Reklama

Kreator postów na Facebooku. Najlepsze narzędzia 2022

Dodano:

Dobrze prowadzony profil na Facebooku to jeden z najskuteczniejszy sposób na dotarcie do nowych klientów i aktywne utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi. Aby mieć pewność, że nasz profil rzeczywiście będzie spełniał swoją funkcję, a nie zaginie w gąszczu podobnych fanpage-ów, dobrze jest wyposażyć się w praktyczne narzędzia do projektowania i publikacji postów.
 

Dlaczego warto korzystać z kreatorów postów na Facebooku?

 
Strona graficzna postów to jeden z najważniejszych elementów, które decydują o ich klikalności. Mamy dosłownie kilka sekund na to, by zainteresować potencjalnego odbiorcę na tyle, by zdecydował zapoznać się z całą treścią naszego posta. Dobrze dobrana grafika stanowi w tym przypadku klucz do sukcesu, dlatego warto poświęcić nieco czasu na jej zaplanowanie.
 

Canva

 
Canva to jeden z najpopularniejszych kreatorów postów dostępnych na rynku. Zapewnia szeroki wybór szablonów, które wystarczy tylko uzupełnić o własne obrazy i treści, by stworzyć gotowy materiał do publikacji. Spora część materiałów oferowanych w Canvie jest darmowa, co z pewnością stanowi jej dodatkowy atut.
 
 

Facebook Postmaker od Vista Create

 
Na podobnej zasadzie do kreatora Canv’y działa również Facebook Postmaker od Vista Create. Do dyspozycji użytkownika jest ponad 2000 gotowych layoutów do postów, dzięki czemu nawet najbardziej wybredni użytkownicy powinni znaleźć wśród nich taki, który będzie odpowiadał ich oczekiwaniom. Możemy wybierać między nowoczesnymi i tradycyjnymi stylami, dopasowując je do stylu, w jakim prowadzony jest nasz fanpage na Facebooku. Później wystarczy tylko zmodyfikować wybrany szablon, dopasowując go do swoich indywidualnych potrzeb, zapisać gotowy projekt i już można publikować.
 

Crello

 
Crello to kolejne praktyczne narzędzie, z którym warto zapoznać się bliżej, zwłaszcza jeśli nasz budżet jest ograniczony. Zupełnie za darmo udostępnia nam ono bardzo rozbudowaną galerię szablonów postów, które za pomocą dosłownie kilku kliknięć łatwo dopasować do swoich potrzeb. Obsługa Crello jest prosta i intuicyjna i co najważniejsze, nie wymaga z naszej strony żadnych zaawansowanych umiejętności w zakresie tworzenia grafik.
 
Przemyślana publikacja
 
Jeśli zadbamy już o to, by nasz post odpowiednio dobrze się prezentował, pora jeszcze na zaplanowanie jego publikacji. Każdy, kto na co dzień ma do czynienia z social mediami z pewnością zdaje sobie sprawę, że statystyki postów różnią się między sobą i są uzależnione od wielu czynników, takich jak chociażby pora ich publikacji. Aby mieć pewność, że nasz dopieszczony graficznie post osiągnie odpowiednio duże zasięgi, warto poświęcić nieco czasu na dodatkowe analizy. Jak to zrobić?
 

Postify

 
Tu z pomocą przychodzą nam dodatkowe narzędzia, takie jak chociażby Postify. Poza typowo graficznymi narzędziami kreator Postify dostarcza swojemu użytkownikowi szereg dodatkowych udogodnień i inspiracji. Praktycznym rozwiązaniem jest na przykład kalendarz świąt, z którego pomocą możemy dostosować swoje publikacje do konkretnej daty. Nawiązanie do aktualnych świąt, również tych mniej typowych to świetny sposób na utrzymanie aktywności na profilu i zachęcenie odbiorców do reakcji.
 

Napoleon Cat

 
Reklama
Kolejna propozycja dla nieco bardziej zaawansowanych użytkowników to polski serwis Napoleon Cat. Poza typowymi funkcjonalnościami związanymi z projektowaniem grafiki umożliwia on między innymi porządkowanie postów w formie przejrzystego kalendarza. To proste narzędzie pozwala rozplanować publikacje w dłuższej perspektywie i zadbać o ich logiczną kolejność. Możliwość integracji Facebooka z innymi platformami za pośrednictwem Napoleon Cat umożliwia jednoczesną publikację przygotowanych przez nas treści na rożnych kanałach, z których korzystamy.
 

Buffer

 
Propozycja dla tych, którzy publikację postów chcieliby połączyć z dokładną analizą swoich dotychczasowych działań w social mediach to Buffer. Narzędzie udostępnia swoim użytkownikom szereg rozbudowanych statystyk, takich jak polubienia strony na facebooku, udostępnienia czy komentarze. W oparciu o te dane można ocenić, które z uprzednio opublikowanych treści wywołały największe zaangażowanie odbiorców i w oparciu o ich reakcje świadomie zaplanować kolejne publikacje. Takie przemyślane działania w prosty sposób przekładają się na wzrost liczby obserwujących i ich zaangażowania.
 

Kreator postów na Facebooku - co wybrać?

 
Ostateczny wybór konkretnego kreatora, w oparciu o który będziemy przygotowywać swoje publikacje na Facebooku, w każdym przypadku powinien być dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Powinniśmy zastanowić się, jak duży budżet mamy do dyspozycji lub skupić się na bezpłatnych narzędziach, jeśli nie chcemy inwestować żadnych środków. Należy też odpowiedzieć sobie na pytanie, czy nasz idealny kreator powinien umożliwić tylko przygotowywanie atrakcyjnych wizualnie postów, czy też zależy nam na jakichś dodatkowych funkcjonalnościach. Wreszcie, jeśli tylko mamy taką możliwość, dobrze jest samodzielnie przetestować przynajmniej kilka popularnych kreatorów dostępnych na rynku i na tej podstawie ocenić, który z nich najbardziej odpowiada naszym potrzebom.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Napisz tekst przy pomocy specjalistów: https://mypaperwriter.com/pay-someone.htm
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Farmakologiczne i niefarmakologiczne sposoby walki z nadwagą i otyłością

Walka z nadmiernymi kilogramami często kojarzona jest z pełną wyrzeczeń dietą. Jednak odchudzanie nie musi oznaczać pozbycia się wszystkich przyjemności związanych z jedzeniem. Współczesne badania naukowe udowadniają, że chociaż sposób odżywiania jest...

Artykuł sponsorowany

Wybierz idealny materac i śpij jak na chmurce!

Sen to podstawa dobrego samopoczucia, a wygodny materac to klucz do regeneracji po intensywnym dniu. Wyobraź sobie, że budzisz się wypoczęty, pełen energii, gotowy na nowe wyzwania. Brzmi jak marzenie? To możliwe,...

Artykuł sponsorowany

Jak wybrać idealny prezent na Dzień Ojca?

Wybór prezentu na Dzień Ojca to dla wielu osób wyzwanie, które wymaga przemyślanych decyzji. Niezależnie od tego, czy chcesz podarować coś praktycznego, czy też nietypowego, możliwości są niemalże nieograniczone. W artykule przedstawimy...

Artykuł sponsorowany

Jak wybrać idealną podłogę drewnianą do swojego wnętrza?

Drewno to materiał naturalny, szlachetny i ponadczasowy, który od zawsze budzi zaufanie, a jego obecność w domu dodaje wnętrzom ciepła i harmonii. Mimo to nie każda deska będzie odpowiednia do każdego pomieszczenia....

Artykuł sponsorowany

Jakie materiały biurowe wykorzystuje się do druku?

W dobrze działającym biurze każdy szczegół ma znaczenie. Materiał biurowy to znacznie więcej niż tylko papier i długopisy. To cała gama produktów, które wspierają codzienną pracę, zwiększają efektywność oraz wpływają na komfort...

Artykuł sponsorowany

Zdobądź do 40 000 na rozwój swojego pomysłu! Trwa Nabór do InnoStart Hub Polska

Podkarpackie Centrum Innowacji zaprasza do udziału w programie Startuj z Pomysłem – InnoStart Hub Polska. Jeśli masz innowacyjny pomysł i chcesz go rozwinąć pod okiem doświadczonych mentorów oraz skorzystać z 40 000...

Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnej drukarni etykiet?

W dzisiejszym świecie wizerunek produktu ma ogromne znaczenie, a etykieta często decyduje o tym, czy klient sięgnie po dany towar. Dlatego wybór odpowiedniego partnera do realizacji tego elementu nie może być przypadkowy....

Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto inwestować w profesjonalne niszczenie dokumentów?

Dokumenty firmowe powinny być niszczone po upływie terminu przedawnienia lub w momencie, gdy nie są już potrzebne. Przedsiębiorcy mogą samodzielnie usuwać dane, ale coraz więcej korzysta z usług profesjonalnych firm. Dlaczego warto...

Reklama