Rzeszów - Sobota, 20.12.2025
Reklama

Kreator postów na Facebooku. Najlepsze narzędzia 2022

Dodano: 09.05.2022 r.

Dobrze prowadzony profil na Facebooku to jeden z najskuteczniejszy sposób na dotarcie do nowych klientów i aktywne utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi. Aby mieć pewność, że nasz profil rzeczywiście będzie spełniał swoją funkcję, a nie zaginie w gąszczu podobnych fanpage-ów, dobrze jest wyposażyć się w praktyczne narzędzia do projektowania i publikacji postów.
 

Dlaczego warto korzystać z kreatorów postów na Facebooku?

 
Strona graficzna postów to jeden z najważniejszych elementów, które decydują o ich klikalności. Mamy dosłownie kilka sekund na to, by zainteresować potencjalnego odbiorcę na tyle, by zdecydował zapoznać się z całą treścią naszego posta. Dobrze dobrana grafika stanowi w tym przypadku klucz do sukcesu, dlatego warto poświęcić nieco czasu na jej zaplanowanie.
 

Canva

 
Canva to jeden z najpopularniejszych kreatorów postów dostępnych na rynku. Zapewnia szeroki wybór szablonów, które wystarczy tylko uzupełnić o własne obrazy i treści, by stworzyć gotowy materiał do publikacji. Spora część materiałów oferowanych w Canvie jest darmowa, co z pewnością stanowi jej dodatkowy atut.
 
 

Facebook Postmaker od Vista Create

 
Na podobnej zasadzie do kreatora Canv’y działa również Facebook Postmaker od Vista Create. Do dyspozycji użytkownika jest ponad 2000 gotowych layoutów do postów, dzięki czemu nawet najbardziej wybredni użytkownicy powinni znaleźć wśród nich taki, który będzie odpowiadał ich oczekiwaniom. Możemy wybierać między nowoczesnymi i tradycyjnymi stylami, dopasowując je do stylu, w jakim prowadzony jest nasz fanpage na Facebooku. Później wystarczy tylko zmodyfikować wybrany szablon, dopasowując go do swoich indywidualnych potrzeb, zapisać gotowy projekt i już można publikować.
 

Crello

 
Crello to kolejne praktyczne narzędzie, z którym warto zapoznać się bliżej, zwłaszcza jeśli nasz budżet jest ograniczony. Zupełnie za darmo udostępnia nam ono bardzo rozbudowaną galerię szablonów postów, które za pomocą dosłownie kilku kliknięć łatwo dopasować do swoich potrzeb. Obsługa Crello jest prosta i intuicyjna i co najważniejsze, nie wymaga z naszej strony żadnych zaawansowanych umiejętności w zakresie tworzenia grafik.
 
Przemyślana publikacja
 
Jeśli zadbamy już o to, by nasz post odpowiednio dobrze się prezentował, pora jeszcze na zaplanowanie jego publikacji. Każdy, kto na co dzień ma do czynienia z social mediami z pewnością zdaje sobie sprawę, że statystyki postów różnią się między sobą i są uzależnione od wielu czynników, takich jak chociażby pora ich publikacji. Aby mieć pewność, że nasz dopieszczony graficznie post osiągnie odpowiednio duże zasięgi, warto poświęcić nieco czasu na dodatkowe analizy. Jak to zrobić?
 

Postify

 
Tu z pomocą przychodzą nam dodatkowe narzędzia, takie jak chociażby Postify. Poza typowo graficznymi narzędziami kreator Postify dostarcza swojemu użytkownikowi szereg dodatkowych udogodnień i inspiracji. Praktycznym rozwiązaniem jest na przykład kalendarz świąt, z którego pomocą możemy dostosować swoje publikacje do konkretnej daty. Nawiązanie do aktualnych świąt, również tych mniej typowych to świetny sposób na utrzymanie aktywności na profilu i zachęcenie odbiorców do reakcji.
 

Napoleon Cat

 
Reklama
Kolejna propozycja dla nieco bardziej zaawansowanych użytkowników to polski serwis Napoleon Cat. Poza typowymi funkcjonalnościami związanymi z projektowaniem grafiki umożliwia on między innymi porządkowanie postów w formie przejrzystego kalendarza. To proste narzędzie pozwala rozplanować publikacje w dłuższej perspektywie i zadbać o ich logiczną kolejność. Możliwość integracji Facebooka z innymi platformami za pośrednictwem Napoleon Cat umożliwia jednoczesną publikację przygotowanych przez nas treści na rożnych kanałach, z których korzystamy.
 

Buffer

 
Propozycja dla tych, którzy publikację postów chcieliby połączyć z dokładną analizą swoich dotychczasowych działań w social mediach to Buffer. Narzędzie udostępnia swoim użytkownikom szereg rozbudowanych statystyk, takich jak polubienia strony na facebooku, udostępnienia czy komentarze. W oparciu o te dane można ocenić, które z uprzednio opublikowanych treści wywołały największe zaangażowanie odbiorców i w oparciu o ich reakcje świadomie zaplanować kolejne publikacje. Takie przemyślane działania w prosty sposób przekładają się na wzrost liczby obserwujących i ich zaangażowania.
 

Kreator postów na Facebooku - co wybrać?

 
Ostateczny wybór konkretnego kreatora, w oparciu o który będziemy przygotowywać swoje publikacje na Facebooku, w każdym przypadku powinien być dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Powinniśmy zastanowić się, jak duży budżet mamy do dyspozycji lub skupić się na bezpłatnych narzędziach, jeśli nie chcemy inwestować żadnych środków. Należy też odpowiedzieć sobie na pytanie, czy nasz idealny kreator powinien umożliwić tylko przygotowywanie atrakcyjnych wizualnie postów, czy też zależy nam na jakichś dodatkowych funkcjonalnościach. Wreszcie, jeśli tylko mamy taką możliwość, dobrze jest samodzielnie przetestować przynajmniej kilka popularnych kreatorów dostępnych na rynku i na tej podstawie ocenić, który z nich najbardziej odpowiada naszym potrzebom.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Napisz tekst przy pomocy specjalistów: https://mypaperwriter.com/pay-someone.htm
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Żywica w nowej erze: trendy, technologia i cyfrowe innowacje w designie

Żywica jeszcze niedawno kojarzyła się głównie z przemysłem. Dziś jest jednym z najbardziej elastycznych materiałów w designie. Projektanci cenią ją za lekkość, trwałość i niemal nieograniczone formy. W nowej erze designu żywica...

Artykuł sponsorowany

Ile miodu można uzyskać z jednego ula?

Pszczoły to niezwykłe stworzenia, których ciężka praca dostarcza nam jednego z najcenniejszych darów natury – miodu. Wiele osób zastanawia się, ile tego złocistego przysmaku można realnie pozyskać z jednej pasieki, a zwłaszcza...

Artykuł sponsorowany

Głośniki sufitowe – nowoczesny sposób na rozbudowę domowego systemu audio

Głośniki sufitowe jeszcze kilka lat temu kojarzyły się głównie z przestrzeniami biurowymi lub obiektami komercyjnymi. Dziś coraz częściej trafiają do prywatnych domów i mieszkań, gdzie stają się wygodnym oraz estetycznym elementem rozbudowy...

Artykuł sponsorowany

Jak osoby prywatne oszczędzają na przelewach dzięki portfelom cyfrowym

Przelewy pieniędzy do bliskich, opłacanie usług czy rozliczenia ze znajomymi – to codzienne operacje finansowe, które stały się częścią naszego życia. Tradycyjne przelewy bankowe często wiążą się z prowizjami, które zmniejszają kwotę...

Artykuł sponsorowany

Dom wypełniony światłem – jak wpuścić słońce do każdego pomieszczenia?

Wpuszczenie naturalnego światła do wnętrza to doskonały sposób, aby je rozjaśnić i optycznie powiększyć. Promienie słońca nie tylko ogrzewają pomieszczenia, ale też korzystnie wpływają na samopoczucie domowników. Poznaj sprawdzone rozwiązania, dzięki którym...

Artykuł sponsorowany

Aktualne ceny nieruchomości w Rzeszowie

Rzeszów jako stolica Podkarpacia, w ostatnich latach zyskał miano europejskiego centrum innowacji. Prócz tego miasto to jest znane z atrakcyjnego zaplecza akademickiego i prężnie rozwijającego się sektora IT. Wszystko to sprawia, że...

Artykuł sponsorowany

Wpływ mediów społecznościowych na nasze emocje - przewodnik

Ciągłe scrollowanie i porównywanie się z innymi może prowadzić do obniżenia nastroju i poczucia lęku. Wpływ mediów społecznościowych na nasze emocje stał się więc kluczową kwestią dla naszego samopoczucia. W tym artykule...

Artykuł sponsorowany

Jak poprawić efektywność energetyczną domu?

Jako efektywność energetyczną budynku określa się ilość energii niezbędnej do zapewnienia w obiekcie komfortowych warunków dla mieszkańców, przy możliwym jak najmniejszym jej zużyciu.

Reklama