Rzeszów - Niedziela, 24.08.2025
Reklama

Podkarpackie Pełne Zachwytów. Startuje kampania promująca podkarpacką turystykę

Dodano:

fot. Materiały prasowe
fot. Materiały prasowe
PODKARPACIE. 7 mln wyświetleń, taki będzie minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną. To pierwsza akcja o takim rozmiarze promująca unikatowe piękno regionu z perspektywy obiektywu.

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią pod hasłem „Podkarpackie Pełne Zachwytów”. Grupą docelową szeregu działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi a przede wszystkim mamy.

„Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny, to one decydują gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop. To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT.

Celem działań promocyjnych jest ukazanie Podkarpacia jako idealnej i niestandardowej destynacji do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie, to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych Podkarpackiego, które świetnie prezentują się na zdjęciach.

Kampania  bazuje  na  aktualnych  trendach.  Dzielenie  się  ze  znajomymi  wspaniałymi  zdjęciami    z wakacji to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest aktualnie poszukiwanie niesztampowych lokalizacji, które są blisko natury i tradycji. Podkarpackie idealnie się do tego nadaje i właśnie taki komunikat ma nieść kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”.
Reklama
Kampania „Podkarpackie. Pełne  Zachwytów”  zakłada  szereg  różnorodnych  działań.  We  wtorek  30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”, w którym wziąć może udział każda pełnoletnia osoba. Wystarczy wgrać swoje zdjęcie na tę stronę

Prace oceniać będzie jury, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowicz oraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar. Dla uczestników konkursu przewidziano cenne  nagrody m.in. aparat bezlusterkowy SONY a7 wraz z akcesoriami. W każdy wtorek na profilu FB akcji będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.

Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” to pierwsza akcja promocyjna skierowana do rodzin z dziećmi, zachęcająca do odkrywania nowych destynacji i spędzenia wakacji na Podkarpaciu. PROT zaangażował do tego działania blogerów parentingowych, twórców bloga oczekujac.pl, którzy będą  relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.

W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Całość potrwa do końca listopada 2019 roku, którą zamknie wyjątkowa publikacja: Album Pełen Zachwytów.

Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Uszkodził bramę wjazdową, bo był zły na koleżankę. Teraz grozi mu 5 lat więzienia

PODKARPACIE. Mężczyzna tłumaczył się policji, że był zły na koleżankę i wypił alkohol.

Podkarpacie

Trwają prace budowlane na obwodnicy Stalowej Woli i Niska [FOTO]

PODKARPACIE. Prace na ww. odcinku rozpoczęły się 13 maja 2019 roku.

Podkarpacie

Kolejny odcinek S19 coraz bliżej realizacji

PODKARPACIE. Zakończenie robót planowane jest w II kwartale 2022 r.

Podkarpacie

Zanieczyszczenie wody przepływającej przez zaporę w Sieniawie

PODKARPACIE. Wody Polskie informują, że sytuacja jest już opanowana.

Podkarpacie

Raport z budowy obwodnicy Sanoka. Zakończenie planują na koniec bieżącego roku [FOTO]

SANOK. Zaawansowanie wszystkich prac wynosi ok. 86%, w tym robót drogowych 76,5%, mostowych 87%, a branżowych 70%.

Podkarpacie

Mieleckie Black Hawki z nowym uzbrojeniem. Mowa m.in. o pociskach powietrze-ziemia [FOTO]

MIELEC. PZL Mielec zaprezentował system uzbrojenia śmigłowca Black Hawk podwieszanego na jednostanowiskowym skrzydełku.

Podkarpacie

22 mln dla szpitali w województwie podkarpackim

PODKARPACIE. Obecnie nastąpi wzrost wyceny świadczeń: o 4% dla szpitali I stopnia oraz o 3% dla szpitali II stopnia.

Reklama