Rzeszów - Niedziela, 14.09.2025
Reklama

Udogodnienia dla mieszkańców w Punktach Obsługi Urzędu Miasta

Dodano: 18.04.2024 r.

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. Miasto uruchomiło nowoczesny system, który ma usprawnić pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w czterech rzeszowskich galeriach handlowych: Galerii Rzeszów, Nowy Świat, Plaza i Millenium Hall.
 
Sprawy jakie mieszkancy mogą załatwić w Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach to m.in. wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system który wdrożono, ma usprawnić załątwianie spraw urzędowych oraz wspomoc klientow w ich obsłudze na każdym etapie kontaktu z urzędem. Oczekiwania na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie ma być krótsze.
 
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
 
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi. 
Reklama
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
 
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
 
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

"Superbohaterowie" na rolkach przejadą przez Rzeszów

RZESZÓW. W piątek, 1 września 2023 roku w Rzeszowie odbędzie się nocny przejazd na rolkach. Tematem przejazdu będą „Superbohaterowie”. Posiadacze najbardziej kreatywnych strojów zostaną nagrodzeni.

Rzeszów

ZTM wznawia sprzedaż biletów łączonych "Autobus + Autobus"

RZESZÓW. Od 30 sierpnia 2023 r. Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie wznowił sprzedaż biletów zintegrowanych (ZTM + ZG PKS) „Autobus + Autobus”.

Rzeszów

18 osób zmarło na legionellozę. Nowe dane rzeszowskiego sanepidu

PODKARPACIE. PSSE w Rzeszowie opublikowała najnowsze dane dotyczące zakażenia bakterią legionella pneumophila. Potwierdzono dwa nowe przypadki i kolejne ofiary śmiertelne.

Rzeszów

Wypadł z drogi i zjechał ze skarpy na parking hali Podpromie

RZESZÓW. 20-letni kierowca volkswagena nie dostosował prędkości do warunków panujących na jezdni.

Rzeszów

Nowe, większe studio planowania i zamówień IKEA w Rzeszowie

RZESZÓW. 31 sierpnia otwarto przebudowane studio planowania i zamówień IKEA w rzeszowskim Centrum Kulturalno-Handlowym Millenium Hall. Lokal ma powierzchnię 255 mkw. i jest obecnie drugim co do wielkości studiem IKEA w Polsce.

Rzeszów

1 osoba ranna w zderzeniu dwóch samochodów na al. Armii Krajowej

RZESZÓW. Rzeszowscy policjanci wyjaśniają okoliczności wypadku, do którego doszło wczoraj na al. Armii Krajowej w Rzeszowie. W zderzeniu dwóch samochodów ranna została jedna osoba.

Rzeszów

InPost wesprze kolejne inicjatywy ekologiczne Rzeszowa. Powstanie m.in. motylarnia i łąka cebulowa

RZESZÓW. 160 tys. zł,  taką kwotę przekazała firma InPost na realizację dwóch nowych inicjatyw ekologicznych w Rzeszowie - „Zielony Fundusz dla Rzeszowa" oraz „Zielona Transformacja Twojego Miasta w Minecraft".

Rzeszów

Kolejne kontrole taksówek na aplikację w Rzeszowie

RZESZÓW. Rzeszowscy policjanci przeprowadzili kontrole pojazdów i kierowców świadczących usługi przewozu osób na aplikację. Działania były prowadzone wspólnie z Inspekcją Transportu Drogowego, Strażą Graniczną i Krajową Administracją Skarbową.

Reklama