Rzeszów - Poniedziałek, 15.09.2025
Reklama

Udogodnienia dla mieszkańców w Punktach Obsługi Urzędu Miasta

Dodano: 18.04.2024 r.

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. Miasto uruchomiło nowoczesny system, który ma usprawnić pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w czterech rzeszowskich galeriach handlowych: Galerii Rzeszów, Nowy Świat, Plaza i Millenium Hall.
 
Sprawy jakie mieszkancy mogą załatwić w Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach to m.in. wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system który wdrożono, ma usprawnić załątwianie spraw urzędowych oraz wspomoc klientow w ich obsłudze na każdym etapie kontaktu z urzędem. Oczekiwania na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie ma być krótsze.
 
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
 
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi. 
Reklama
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
 
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
 
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Trzy rzeszowskie szkoły jeszcze bardziej przyjazne osobom z niepełnosprawnością

RZESZÓW. Nowe miejsca postojowe, budowa pochylni i przebudowa tych istniejących, montaż balustrad i inne rozwiązania poprawiające dostępność dla osób niepełnosprawnych zostaną wykonane w trzech rzeszowskich szkołach w ramach projektu „Dostępna szkoła”.

Rzeszów

Jak pojadą autobusy MPK w okresie świątecznym?

​RZESZÓW. W wigilię komunikacja miejska realizowana będzie w ograniczonym zakresie. W pierwszy i w drugi dzień świąt autobusy pojadą wg świątecznego rozkładu jazdy.

Rzeszów

W Rzeszowie uruchomiono Świąteczny Punkt Pomocy Ukrainie

RZESZÓW. Trwa zbiórka darów dla Ukrainy organizowana przez Fundację Medyk dla Zdrowia. Potrzebne są m.in. odzież termiczna, koce i śpiwory oraz żywność długoterminowa.

Rzeszów

Lodowisko w Millenium Hall otwarte

​RZESZÓW. Na skwerze Millenium Hall wystartował sezon łyżwiarski. Lodowisko na świeżym powietrzu o powierzchni ponad 600 mkw jest już otwarte.

Rzeszów

"Mobilny urzędnik" pomoże załatwić więcej spraw bez wychodzenia z domu

RZESZÓW. Urząd Miasta Rzeszowa poszerzył katalog spraw, które mieszkańcy mogą załatwić bez wychodzenia z domu, korzystając z usługi „Mobilny Urzędnik”.

Rzeszów

Ruszyła dystrybucja węgla dla mieszkańców Rzeszowa i Trzebowniska

RZESZÓW. Sprzedaż prowadzi Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Rzeszowie.

Rzeszów

Potrącenie pieszej w Rudnej Małej

RZESZÓW. Dziś rano w Rudnej Małej samochód potrącił 70-letnią kobietę, która szła poboczem. Piesza trafiła do szpitala. Jej życiu nie zagraża niebezpieczeństwo.

Reklama