Rzeszów - Poniedziałek, 15.09.2025
Reklama

Udogodnienia dla mieszkańców w Punktach Obsługi Urzędu Miasta

Dodano: 18.04.2024 r.

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. Miasto uruchomiło nowoczesny system, który ma usprawnić pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w czterech rzeszowskich galeriach handlowych: Galerii Rzeszów, Nowy Świat, Plaza i Millenium Hall.
 
Sprawy jakie mieszkancy mogą załatwić w Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach to m.in. wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system który wdrożono, ma usprawnić załątwianie spraw urzędowych oraz wspomoc klientow w ich obsłudze na każdym etapie kontaktu z urzędem. Oczekiwania na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie ma być krótsze.
 
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
 
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi. 
Reklama
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
 
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
 
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Seniorka z Rzeszowa straciła kilkadziesiąt tysięcy złotych, chciała pomóc wnukowi

RZESZÓW. 77-letnia mieszkanka Rzeszowa padła ofiarą oszusta. Kobieta straciła oszczędności i biżuterię o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Rzeszów

Nie będzie strajku MPK. Jest porozumienie

RZESZÓW. Konrad Fijołek: Chciałbym przekazać dobrą wiadomość dla mieszkańców, że strajku nie będzie, udało się osiągnąć porozumienie.

Rzeszów

Nowa apteka całodobowa w Rzeszowie

RZESZÓW. Obecnie na terenie Rzeszowa w systemie całodobowym działają trzy apteki: na ul. Podchorążych 1, al. Rejtana 65 oraz nowa, na ul. Szopena 2.

Rzeszów

Tragedia na torach w Rzeszowie. Pociąg potrącił starszą kobietę

RZESZÓW. Wczoraj, na torach przy ul. Miłocińskiej w Rzeszowie, szynobus śmiertelnie potrącił starszą kobietę. Policjanci ustalają tożsamość zmarłej i okoliczności wypadku.

Rzeszów

Był poszukiwany czerwoną notą Interpolu. Wpadł na lotnisku w Jasionce

RZESZÓW. Zatrzymany mężczyzna trafił do zakładu karnego, gdzie odbędzie karę dwóch lat pozbawienia wolności.

Rzeszów

Centrum TUTU uroczyście otwarte [ZDJĘCIA]

RZESZÓW. W sobotę, 8 października w rzeszowskiej Plazie odbyło się uroczyste otwarcie Centrum Rozwoju Psychofizycznego TUTU. 

Rzeszów

ZTM wznawia sprzedaż biletów łączonych "Autobus + Autobus"

RZESZÓW. Od 7 października 2022 r. Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie wznawia sprzedaż biletów zintegrowanych „Autobus + Autobus”.

Rzeszów

Miał 3,2 promila, jechał całą szerokością jezdni. Zatrzymała go policjantka po służbie

RZESZÓW. 49-letniemu mieszkańcowki powiatu rzeszowskiego grozi kara do 2 lat pozbawienia wolności.

Reklama