Rzeszów - Wtorek, 01.07.2025
Reklama

Za nami 13. edycja konferencji InternetBeta

Dodano:

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. 86 prelegentów i ponad 200 uczestników wzięło udział w 13. edycji konferencji InternetBeta. W dniach 15-17 września 2021 roku Kampus WSIiZ w Kielnarowej zamienił się w centrum digital marketingu, biznesu oraz networkingu.

Jeden z prelegentów tegorocznej Bety – Jan Sikora, CEO Planet Plus, zasygnalizował słuchającym, że człowiek żyje średnio 25 915 dni i to od każdego z nas indywidualnie zależy, w jaki sposób wykorzysta dany mu czas. 3 dni InternetBety na pewno były bardzo intensywne i dostarczyły uczestnikom merytorycznej i najbardziej aktualnej wiedzy na temat wykorzystania Internetu w codziennym życiu, była to również okazja do wymiany doświadczeń i dzielenia się sprawdzonymi pomysłami. Konferencji InternetBeta towarzyszył również panel akademicki Beta Academics.

Mgr Łukasz Bis, EMBA, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna, podsumowuje: Tegoroczna Konferencja InternetBeta była trzynastą edycją i przesądni mogli spekulować, że to liczba pechowa. Okazało się to błędnym założeniem. Mimo pandemii  podjęliśmy trud zrealizowania InternetBeta stacjonarnie w Kielnarowej i mogę śmiało stwierdzić, że była to edycja bardzo udana! Wysoki poziom merytoryczny prelekcji wygłaszanych na łącznie 4 salach, burzliwe, pełne zaangażowania dyskusje w kuluarach i wzajemna otwartość pozwoliły na podtrzymanie klimatu tej wyjątkowej, kultowej Konferencji. W trakcie tegorocznego wydarzenia mieliśmy okazję rozmawiać na panelach dyskusyjnych o zrównoważonym rozwoju i transformacji cyfrowej. Nie uciekaliśmy także od tematów trudnych, takich jak wpływ pandemii na rynek oraz depresję i wypalenie zawodowe, które dotyczy również branży kreatywnej. W tym roku pokusiliśmy się także o zorganizowanie Zielonej Sceny – gdzie razem z grupa iCEA przeprowadziliśmy ponad 10 wywiadów z najważniejszymi osobami z tej branży. Podsumowując: #gromkiebrawa dla uczestników, prelegentów, ale też organizatorów.  A kolejna Beta już za rok – 14-16.09.2022.

Kto wystąpił w trakcie tegorocznej konferencji? 

Na scenach tegorocznej Bety miały miejsce wystąpienia ekspertów omawiających bardzo różnorodne zagadnienia, począwszy od statystyki, przez SEO, prawo i audyty po start-upy. Pojawiły się również prezentacje na temat zaangażowania społecznego, reklam, komunikacji, influencer marketingu oraz content marketingu. W tym roku prezentacja otwierająca Betę przypadła Kamilowi Koziełowi, mistrzowi mowy i prezentacji, który od wielu lat pomaga w komunikacji zarządom, menedżerom, specjalistom, wykładowcom i legendom sportu. Kolejne wystąpienia w trakcie pierwszego dnia wygłosili m.in.: Kinga Edwards (“Dobre praktyki marketingu SaaS, IT i B2B – jak wybić się na konkurencyjnym rynku i wyjść poza Polskę?”), Paweł Sala (“Pozyskanie czy retencja? Rola email marketingu we współpracy z ruchem organicznym”), Michał Korba (“Czego możesz dowiedzieć się od współtwórcy bomby atomowej, który uwielbiał rysować nagie kobiety – czyli jak osiągnąć sukces w biznesie”), czy Grzegorz Miłkowski (“Przyszłość contentu na stronach internetowych”). 
Reklama
Drugi dzień konferencji także obfitował w wiele ciekawych prezentacji. Szczególną uwagę zwróciło wystąpienie pt. “Sekrety pozyskiwania leadów poprzez webinary (90% osób to pomija)” – Anny Prończuk-Omiotek. Tego dnia swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się także: Jan Jankowski (“Twórca Instagram nie kupił smartfonu swoim dzieciom – wiedziałaś?”), Anna Rząca i Paulina Maslich (“Szef 4.0 – samotność na szczycie?”), Marcin Rudzik (“Dlaczego przepis na idealny marketing dla e-commerce nie istnieje”) oraz Krzysztof Marzec (“Pieśń lodu i ognia czyli SEO vs ADs”).

Ostatni dzień Bety otworzyła prezentacja Tomka Jurka pt. “Marka osobista? Markę, to ma czekoladowy baton. Jak budować reputację?”, który przekonywał zgromadzonych do porzucenia sztucznie wykreowanego hasła “marka osobista” i rozpoczęcia budowania reputacji poprzez czyny i efekty własnej pracy. W piątek prezentacje wygłosili także m.in. Bartosz Ferenc (“Pivot w życiu i biznesie”),  Monika Mikowska (“O zmianie”) oraz Filip Werstler (“Dlaczego rozmowy o polityce, ekologii i szczepionkach nam nie wychodzą i co możemy z tym zrobić? Błędy logiczne w komunikacji”). 

 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

1000 nowych drzew w Rzeszowie

RZESZÓW. Pracownicy rzeszowskiego oddziału Deloitte zasadzili ul. Krogulskiego 1000 drzew. W ten sposób firma upamiętniła zatrudnienie tysięcznego pracownika.

Rzeszów

W Rzeszowie powstanie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne dla osób z niepełnosprawnością

RZESZÓW. Będzie to pierwsza tego typu placówka w naszym mieście.

Rzeszów

Znamy nominowanych do konkursu Podcast Roku 2022

RZESZÓW. Gala finałowa odbędzie się 20 listopada w hotelu Hilton w Rzeszowie.

Rzeszów

Pijany kierowca osobówki zderzył się z autobusem MPK

RZESZÓW. Wczoraj na skrzyżowaniu ulic Langiewicza i Witosa doszło do kolizji z udziałem samochodu osobowego i autobusu komunikacji miejskiej. Sprawca zdarzenia - kierowca osobówki - miał ponad 3,4 promile alkoholu.

Rzeszów

Ruszyła zbiórka pieniędzy na miejski fortepian

RZESZÓW. Trwa akcja pod hasłem „Fortepian Dla Rzeszowa”. Jej celem jest zbiórka pieniędzy na zakup fortepianu zewnętrznego, który pozostałby na stałe na rzeszowskim Rynku.

Rzeszów

"Różowa sobota" w szpitalu przy ul. Szopena. Bezpłatne badania i konsultacje

RZESZÓW. Akcja dbędzie się 29 października w Przychodni Onkologicznej i w Zakładzie Radiologii i Diagnostyki Obrazowej w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.

Rzeszów

Wyburzono starą halę sportową przy I LO. Powstaje już nowa

RZESZÓW. Gotowy jest już wykop pod nową płytę fundamentową, aktualnie trwa izolacja gruntu. Na plac budowy dotarły właśnie pręty zbrojeniowe i zaczął się ich montaż

Rzeszów

Maszyna do drążenia tunelu na S19 już na Odrze

RZESZÓW. Rozpoczął się kolejny etap transportu maszyny TBM (Tunnel Boring Machine), która wydrąży tunel na odcinku S19 Rzeszów Południe - Babica.

Reklama