Rzeszów - Czwartek, 13.11.2025
Reklama

W Millenium Hall powstają dwa nowe lokale gastronomiczne. Tych marek jeszcze w Rzeszowie nie było

Dodano: 13.11.2025 r. / Redakcja

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl

W centrum kulturalno-handlowym Millenium Hall powstają nowe lokale gastronomiczne - konkurencja dla popularnych sieci McDonald’s oraz KFC. Po raz pierwszy w Rzeszowie pojawią się: Burger King oraz Popeyes. Obydwa lokale znajdą się na II poziomie, w strefie food court.

Wyjątkowy smak grillowanej wołowiny ze świeżymi warzywami

Stoisko Burger King zlokalizowane będzie bliżej Multikina i powstanie w miejscu, gdzie do niedawna mieścił się lokal pierogarni Wałek i Stolnica (ten przeniósł się kilkanaście metrów dalej). Zajmie lokal o powierzchni blisko 70 m2.

Otwarcie Burger Kinga zapowiadane jest na grudzień, ale kiedy dokładnie, jeszcze nie wiadomo. - Wszystko zależy jak potoczą się prace - wyjaśnia Oliwia Ciechanowska, specjalista ds. marketingu Rex Concepts CEE, spółki odpowiedzialnej za rozwój marek Popeyes i Burger King w Europie Środkowo-Wschodniej.

Burger King istnieje już na Rynku ponad 50 lat. Specjalizuje się w robieniu grillowanych na ogniu burgerów. - Grillowana wołowina to jest to, co wyróżnia nasze burgery. Warzywa kroimy na miejscu, dzięki czemu są świeże i soczyste. Co więcej proponujemy świetną wartość w stosunku do ceny - podkreśla Oliwia Ciechanowska.

Klienci lokalu mają możliwość samodzielnego skomponowania swojego burgera według zasady „Have it Your Way”.

W menu Burger Kinga można znaleźć klasyczne pozycje, takie jak Whopper, Double Cheeseburger czy Chicken Royale, a także różnorodne dodatki, desery i napoje.

Z okazji otwarcia, pierwsze 100 osób otrzyma darmowego Whoppera, czyli flagowego burgera Burger Kinga. Sieć rozda również 3 vouchery uprawniające ich posiadacza do zjedzenia Whoppera za darmo przez cały pierwszy rok działalności restauracji.

W dniu otwarcia, klienci lokalu będą mogli również skorzystać ze strefy retro gier, której będzie można wygrać gadżety marki Burger King.

Kurczak w stylu luizjańskim w przystępnej cenie

Z kolei Popeyes zajmie powierzchnię po Makarunie, w środkowej części foodcourt’u, pomiędzy KFC a Sevi Kebab.

Ta amerykańska sieć fast food specjalizuje się w daniach z kurczaka w stylu luizjańskim. W Polsce marka zadebiutowała w 2023 roku i szybko zyskała popularność dzięki charakterystycznym kanapkom, takim jak Chicken Sandwich czy Deluxe, które kosztują od około 19 do 25 zł. W menu znajdują się także pikantne stripsy Chicken Tenders, nuggets Fillet Nuggets oraz frytki Cajun.

Obecnie Popeyes ma w Polsce ponad dwadzieścia lokali, m.in. w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. A już wkrótce planuje otworzyć kolejne, w tym m.in. w Rzeszowie.

Otwarcie lokalu w Millenium Hall, podobnie jak Burger Kinga, ma odbyć się jeszcze tej jesieni.

Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Aktualności

Wielka promocja z okazji II urodzin Burger Store

7 marca minie dwa lata od kiedy na rzeszowskiej mapie gastronomicznej pojawił się Burger Store przy ul. Kopernika.

Aktualności

Od czwartku kolejny EkoBazar

W najbliższy czwartek 7 listopada 2013 r. w C.H. Plaza rozpocznie się kolejny EkoBazar.

Aktualności

W październiku zlot food trucków w Rzeszowie

Dwudniowa uczta dla miłośników „ulicznego jedzenia” odbędzie się w pierwszy weekend października na parkingu Galerii Nowy Świat.

Aktualności

Nowa, letnia karta menu w restauracji Kulisy

A w niej: sałatka z krewetkami, kompozycja mięs z hotelowej wędzarni, torcik naleśnikowy oraz deser jogurtowo-malinowy.

Aktualności

Pierwsza i jedyna kuchnia gruzińska w Rzeszowie. "Pomysł wziął się z fascynacji tym krajem"

Właścicielom restauracji Nino zależało na tym, aby kuchnia którą serwują była jak najbliższa tej gruzińskiej.

Aktualności

Nowe miejsce na gastronomicznej i klubowej mapie Rzeszowa

Od jutra 8-go marca Sports Bar-B-Q oficjalne rozpoczyna swe gastronomiczne i sportowe życie

Aktualności

W weekend do Rzeszowa przyjadą Food Trucki

Już w najbliższy weekend (23 – 25.04.2021) na skwerze Millenium Hall zaparkują ciężarówki z jedzeniem. Wydarzenie pod nazwą „FoodPark” organizuje agencja Konkretnie.

Reklama