Rzeszów - Sobota, 01.11.2025
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano: 19.05.2020 r.

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Tragiczny wypadek w powiecie mieleckim. Nie żyją 3 osoby

PODKARPACIE. Nietrzeźwy kierowca auto-lawety, podczas ucieczki przed policją, uderzył w seata, którym podróżowało trzy osoby. Wszyscy zginęli na miejscu.

Podkarpacie

Wybrano wykonawcę obwodnicy Pilzna

PODKARPACIE. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad rozstrzygnęła przetarg na zaprojektowanie i budowę obwodnicy Pilzna w ciągu DK73. W przypadku braku odwołań oraz przedłożenia przesz wykonawcę gwarancji należytego wykonania umowy, możliwe będzie...

Podkarpacie

Kolejny przetarg na przygotowanie rozbudowy DK28 Długie - Sanok

PODKARPACIE. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłosiła drugi przetarg na przygotowanie dokumentacji dla rozbudowy DK28 Długie – Sanok. Poprzedni został unieważniony, ponieważ oferty przekraczały założony budżet.

Podkarpacie

Ogromne pieniądze na modernizację kolei na Podkarpaciu

PODKARPACIE. Polskie Linie Kolejowe podpisały dwie umowy na modernizację ważnych linii kolejowych na Podkarpaciu. Łączna wartość inwestycji to blisko 2 miliardy złotych.

Podkarpacie

Wybrano wykonawcę obwodnicy Brzostku i Kołaczyc

PODKARPACIE. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad rozstrzygnęła przetarg na zaprojektowanie i budowę obwodnicy Brzostku i Kołaczyc w ciągu DK73. Najkorzystniejsza ofertę złożyła spółka PORR.

Podkarpacie

Zakończyły się remonty dwóch mostów na Podkarpaciu

PODKARPACIE. Zakończył się remont mostu przez rz. Trzebośnica w m. Ruda Łańcucka w ciągu DK77 i mostu przez rz. Olszanka w m. Olszany w ciągu DK28.

Podkarpacie

Dwie nowe wystawy czasowe w łańcuckim zamku

ŁAŃCUT. Dwie nowe wystawy czasowe można oglądać w Muzeum – Zamku w Łańcucie. Wystawy znajdują się w Sali Balowej oraz na II piętrze rezydencji. Można je zobaczyć w trakcie zwiedzania ekspozycji.

Podkarpacie

Tragedia nad zalewem w Radymnie. Utonął 37-latek

PODKARPACIE. 37-letni mieszkaniec gminy Radymno został znaleziony martwy przy pomoście nad zalewem ZEK. Policjanci pod nadzorem prokuratora wyjaśniają okoliczności utonięcia mężczyzny.

Reklama