Rzeszów - Piątek, 01.08.2025
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Poranny wypadek na A4 w kierunku Rzeszowa. Zderzenie osobówki w lawetą

PODKARPACIE. Dziś rano, na 606 km autostrady A4 w kierunku Rzeszowa, doszło do zderzenia dwóch pojazdów. W zdarzeniu poszkodowana została jedna osoba.

Podkarpacie

Od 1 lipca wspólny bilet na autobusy ZG PKS i pociągi Polregio

PODKARPACIE. Związek Gmin „PKS” i Polregio podpisały porozumienie o współpracy, którego efektem jest wprowadzenie wspólnego biletu. Jest to inicjatywa Województwa Podkarpackie, które w znacznym stopniu finansuje tę usługę.

Podkarpacie

Nocny wypadek na autostradzie A4. Pojazdy zapaliły się, jedna osoba ranna

PODKARPACIE. Do groźnego wypadku doszło dziś w nocy na autostradzie A4 w województwie podkarpackim. Samochód dostawczy zderzył się z motorowerem. Obydwa pojazdy stanęły w płomieniach. Poważnie ranny został kierujący jednośladem.

Podkarpacie

Ostrzeżenie IMGW! W poniedziałek upały i burze na Podkarpaciu

PODKARPACIE. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał ostrzeżenia I i II dotyczące upału oraz burz, jakie prognozowane są na terenie Podkarpacia.

Podkarpacie

Dodatkowa akcja szczepienia lisów na Podkarpaciu

PODKARPACIE. Podkarpacki Wojewódzki Lekarz Weterynarii informuje o dodatkowej akcji szczepień lisów wolno żyjących przeciwko wściekliźnie.

Podkarpacie

Postęp prac na S19 Babica – Jawornik. Powstaje tu najwyższa estakada w Polsce

PODKARPACIE. Od zakończenia przerwy zimowej, tempo prac na budowie drogi ekspresowej S19 między Babicą a Jawornikiem znacznie przyspieszyło. Roboty prowadzone są w każdej branży. Zaawansowanie prac wynosi blisko 50 proc.

Podkarpacie

Podkarpackie Święto Miodu już po raz dwudziesty

PODKARPACIE. "Wczoraj, dziś i jutro pszczelarstwa na Podkarpaciu" - pod takim hasłem odbędzie się jubileuszowa XX. edycja Podkarpackiego Święta Miodu.

Podkarpacie

Nad Jeziorem Solińskim będzie bezpieczniej. Bieszczadzkie Pogotowie ma własną motorówkę

PODKARPACIE. 4 czerwca 2025 r. odbyło się wodowanie nowego ambulansu wodnego, który w sezonie letnim będzie wykorzystywany na Jeziorze Solińskim przez Bieszczadzkie Pogotowie Ratunkowe.

Reklama